AdWords kampány
Ahhoz, hogy átlássa az AdWords hirdetési rendszer szerkezetét, tudnia kell, hogy három szintje van: az AdWords fiók, a kampányok és a hirdetéscsoportok. AdWords fiókjában egy vagy több kampány is futhat; ezek egy vagy több hirdetéscsoportot is tartalmazhatnak. A fiók kezelője az Ön kampányait általában az egyes szolgáltatások vagy termékkategóriák mentén különíti el.
Minősített AdWords ügynökségünk kampánykezelési szolgáltatása összetett, és többek között az alábbi tevékenységeket tartalmazza:
- kampányaudit meglévő fiók esetén: teljesítményfigyelés, hibaszűrés, módosítási javaslatok
- új fiók létrehozása: a kampány- és hirdetésstruktúra kialakítása a cég üzleti terveihez mérten
- kérés esetén remarketing- és videókampányok kialakítása
- kulcsszólista készítés
- hirdetésszöveg írás
- konverziókövetés, teljesítmény-monitorozás, optimalizálás
Előfordul, hogy egy-egy ügyfél komplex szolgáltatás helyett inkább csak egyszeri auditot és kampánybeállítást kér, és ettől a legtöbb ügynökség – így mi sem – zárkózunk el. Mégis azt javasoljuk, hogy a jobb teljesítmény érdekében döntsön az állandó kampányfelügyelet és optimalizálás mellett!
Ügynökségenként eltér, hogy melyik cég mekkora hozzáférést ad ügyfelének. Cégfilozófiánknak megfelelően mi teljes hozzáférést biztosítunk, ezzel teret adva a fiókkezelő tevékenységének, és az általa elért eredmények megfigyelésének is.
A kampányok aktivitási állapotuk szerint a következőek lehetnek: Használható / Szünetel / Eltávolítva / Befejeződött / Függőben / Költségkeret által korlátozva. Ezek az egyes állapotjelzők vagy a kampány időbeli kiterjedésére vonatkoznak (aktuálisan futó, lefutott vagy tervezett kampány), vagy arra, hogy az adott kampány a hirdetési irányelvek megsértése, vagy a költségkeret kimerülése miatt aktuálisan vagy végleg inaktív.
vissza