AdWords
Hogyan működik?
A fiók létrehozása után Ön csak kitölti a számlázásra vonatkozó adatokat, kiválasztja a fizetési módot, és ezt követően létrehozzuk kampányát/kampányait. Kialakítjuk a megfelelő hirdetéscsoportokat, megírjuk a hirdetésszövegeket, elvégezzük a földrajzi, nyelvi, és egyéb beállításokat is, az Ön céljait és természetesen a költségkeretét szem előtt tartva.
Milyen üzleti célokat tud megvalósítani az AdWords segítségével?
- Rövid idő alatt látogatottabbá teheti weboldalát, webáruházát.
- Megemelheti az érdeklődő telefonhívások/e-mailes megkeresések számát.
- Növelheti az online eladások számát.
- Online leadeket generálhat, azaz elérheti, hogy az érdeklődők az oldalára kattintva regisztráljanak, jelentkezzenek egy-egy eseményre, ingyenes anyagokat töltsenek le, vagy ajánlatot kérjenek.
Az AdWords legfőbb előnyei:
- A kampány azonnal elindítható, és az eredmények is gyorsan fognak jelentkezni.
- Az AdWords rendkívül pontos célzást tesz lehetővé, így ott, és annyit költhet a látogatószerzésre, ahol és amennyit szeretne. Mi valós érdeklődőket, célzott látogatókat viszünk weboldalára az AdWords hirdetések segítségével, akikből könnyen ügyfelek válhatnak.
- A rendszerben rendkívül rugalmasan módosítható, hogy mely időszakban és mely kulcsszavakra fussanak a hirdetései, és mekkora költséggel. Tetszőleges számú kulcsszóra jeleníthetjük meg a hirdetéseit, ráadásul a kulcsszólista és a hirdetésszövegek bármikor megváltoztathatóak - a módosítások rövid időn belül életbe lépnek.
- Aktuális marketingcéljait könnyen lefordíthatjuk AdWords hirdetésekre, és az egyes hirdetésekhez természetesen különböző – aktuálisan változtatható – céloldalakat kapcsolhatunk. Így Ön hatékonyan használhatja ezt az eszközt vevők és érdeklődők szerzésére, időszakos akciók, szezonális kampányok népszerűsítésére, raktárkiürítésre, esemény regisztrációra, hírlevél-feliratkozók toborzására.
- A hirdetések megjelenítésére naponta elkölthető összeget Ön határozza meg. A költségeket mindvégig kézben fogjuk tartani, mivel az AdWords hirdetési rendszerben rendkívül jól lehet célozni, mérni és szabályozni, hogy mire mennyit költünk.
- Az AdWords online kezelőfelülete részletes statisztikákat tartalmaz, melyeket különféle jelentések formájában tölthetünk le a még egyszerűbb kezelhetőség érdekében. Ezen jelentések segítségével értelmezzük eredményeit és folyamatosan teszteljük, finomítjuk, optimalizáljuk kampányait, növelve azok hatékonyságát.
- Az optimalizálás nagyon összetett folyamat, ezért érdemes az AdWords kampánykezelést profikra bízni. Minősített, nagy költségvetésű hazai és külföldi kampányokban rutinos AdWords szakértőink jelentősen jobb eredményt érhetnek el a hirdetési rendszerben, mint például egy laikus, akinek nem ez a szakterülete.