Nem az a kérdés, hogy a krízisnek vége lesz-e, hanem, hogy ki áll talpra és ki nem...

Google Ads - keresőmarketing enciklopédia

Google Hálózat

Természetesen minden cégvezető szeretné elérni az interneten böngészők minél nagyobb hányadát hirdetéseivel, méghozzá oly módon, hogy valóban csak célzott érdeklődők számára hirdet (akikből vevők lehetnek majd, és nem közönyös felhasználók). A Google Hálózat erre kiválóan alkalmas, mivel a fiók kezelője az Ön üzleti céljaival összhangban tudja szabályozni a hirdetések megjelenési helyeit.

Az Ön AdWords hirdetései tehát a Google Hálózaton fognak megjelenni, mely két fő részre oszlik, a Keresési Hálózatra és a Display Hálózatra. A keresési Hálózaton olyankor jelennek meg hirdetései, amikor a felhasználók az Ön kulcsszavaira keresnek rá, a Display Hálózaton pedig az adott célzási móddal (demográfia, kontextuális, témakörök, érdeklődési körök szerinti célzás, remarketing, stb.) történő egyezés esetén jelenhetnek meg hirdetései.

Mik a részei a Keresési Hálózatnak?

Mik a Display Hálózat részei?  

Hogyan érjük el, hogy azokon a webhelyeken ne jelenjenek meg hirdetései, melyek nem váltak be látogatószerzés szempontjából? A maximális megtérülés érdekében a megjelenési helyek közül ki tudjuk zárni a Display Hálózat gyengébben teljesítő webhelyeit.

vissza

Vissza az oldal tetejére