Google Partners minősítés
A Google Partners minősítés garanciát jelent arra, hogy az adott cég, és az alkalmazásában álló AdWords szakértők is teljesítették a Google szigorú minőségi kritériumait. A minősítés adott szintű költéshez kötött.
Az AdWords egy dinamikusan alakuló rendszer, folyamatos fejlesztésekkel, így természetesen az erre vonatkozó vizsgák követelménye is töretlenül változik. Mint Premier Google Partner Ügynökségről, érdemes rólunk tudnia, hogy kizárólag minősített szakértőkkel dolgozunk, évek óta jelentős számú, nagy költségvetésű kampányokat kezelünk.
Hogyan ismerje fel, hogy egy AdWords ügynökség rendelkezik-e Google Partner státusszal?
- A minősítéssel rendelkező cégek oldalán biztosan találkozhat a Google Partner logóval.
- A Google Partnerkeresőben is végezhet erre vonatkozó ellenőrzést.
- A Google Partner logó és a Partnerkeresőben való megjelenés a Google bizalmát jelzi az adott ügynökség felé, és azt közvetíti az ügyfelek számára, hogy az adott cégben dolgozó fiókkezelők szakértelme általuk is hitelesítve van.
Miért érdemes Google Partner ügynökségekkel dolgozni?
- A hirdetői verseny óriási, a kattintásokért ajánlott licitek folyamatosan nőnek, ezért helytelen kampánykezelés esetén hirdetési költségkeretét gyakorlatilag pillanatok alatt elköltheti úgy, hogy nem megfelelően célzott látogatókat szerez weboldalának értékesítésre alkalmatlan részére.
- Egy megfelelő kampány kialakítása komoly szakértelmet igényel, ezen túlmenően pedig folyamatosan ellenőrizni és finomítani kell ahhoz, hogy a lehető legalacsonyabb költséggel a legmegfelelőbb látogatókat szerezze meg weboldalának. A kampánykezelés magas felkészültséget, rendszeres optimalizálást, és folyamatos kontrollt igényel.