Nem az a kérdés, hogy a krízisnek vége lesz-e, hanem, hogy ki áll talpra és ki nem...

Google Ads - keresőmarketing enciklopédia

AdWords hirdetéscsoport

Ahhoz, hogy átlássa az AdWords hirdetési rendszer szerkezetét, tudnia kell, hogy az AdWords-nek három szintje van: az AdWords fiók, a kampányok és a hirdetéscsoportok.


Egy AdWords hirdetési kampányban egy vagy több hirdetéscsoport is szerepelhet. Minden témakör esetében érdemes létrehozni külön hirdetéscsoportot, hiszen, ha túl általános hirdetéscsoportjaink vannak, akkor nem tudunk differenciált, speciális, célzott üzeneteket megjeleníteni. Márpedig az AdWords-nek éppen ez a lényege: hogy beállításainkkal azokat a felhasználókat érjük el, akik valóban érdeklődnek egy adott termék, termékcsoport, vagy szolgáltatás iránt. Egy-egy hirdetéscsoporthoz különböző kulcsszavak, hirdetésszövegek, célzási módok és céloldalak is tartozhatnak.

vissza

Vissza az oldal tetejére