Nem az a kérdés, hogy a krízisnek vége lesz-e, hanem, hogy ki áll talpra és ki nem...

Google Ads - keresőmarketing enciklopédia

Licit

Az AdWords-ben a licit (a maximális kattintási költségre vonatkozó ajánlat) az a legmagasabb összeg, amit a hirdető hajlandó kifizetni egy-egy kattintásért (1000 megjelenítésért vagy éppen akvizícióért). Az, hogy melyik hirdetési pozícióban, vagyis hányadik helyen jelenik meg az Ön hirdetése, két fontos tényezőtől függ: a licit (ajánlattétel) összegétől és a hirdetés minőségi mutatójától.


Különböző stratégiák léteznek a licitekkel kapcsolatban, ezeket egy minősített AdWords szakértő pontosan ismeri. A legáltalánosabb elvről feltétlenül érdemes tudnia Önnek is: az eredményesség érdekében kampányindításkor ajánlatos komolyabb összeget befektetni a hirdetésekbe, és agresszívebben licitálni. Egy kezdő kampánynál, nagyon erős verseny esetén a gyenge licit miatt a hirdetés lecsúszhat a jobb pozíciókról, sőt akár még az első oldali megjelenésről is.


Kevésbé erős verseny esetén más a helyzet. Az AdWords-ben nincs meghatározva a költés alsó határa, így ha olyan területen hirdet, ahol kisebb a verseny, a licitárak is alacsonyabbak lesznek.

vissza

Vissza az oldal tetejére