Nem az a kérdés, hogy a krízisnek vége lesz-e, hanem, hogy ki áll talpra és ki nem...

Google Ads - keresőmarketing enciklopédia

Optimalizálás

Az optimalizálás azt a folyamatot jelenti, melynek során az AdWords fiókkezelője az eredmények figyelembevételével folyamatosan módosítja az egyes beállításokat a siker érdekében. Ez az állandó „finomhangolás”, az AdWords kampányok eredményességének kulcsa, és igazán hatékonyan csak megfelelő képzettséggel és a tapasztalattal rendelkező szakember tudja elvégezni.

Az optimalizálásnak többféle célja lehet:

Mely elemek módosítása fordul elő leggyakrabban egy kampány során?

„Végleges” kampánybeállítás nem létezik, hiszen az optimalizálás szüntelen munkát igényel. Egy AdWords ügynökségtől így Ön jogosan várhatja el a szisztematikus kontrollt és a folyamatos cizellálást.

vissza

Vissza az oldal tetejére