Optimalizálás
Az optimalizálás azt a folyamatot jelenti, melynek során az AdWords fiókkezelője az eredmények figyelembevételével folyamatosan módosítja az egyes beállításokat a siker érdekében. Ez az állandó „finomhangolás”, az AdWords kampányok eredményességének kulcsa, és igazán hatékonyan csak megfelelő képzettséggel és a tapasztalattal rendelkező szakember tudja elvégezni.
Az optimalizálásnak többféle célja lehet:
- a konverziók számának növelése
- a költségek csökkentése
- a megtérülés növelése
- releváns forgalom növelése
- pozíciók javítása
Mely elemek módosítása fordul elő leggyakrabban egy kampány során?
- kulcsszó beállítások (milyen kereső kifejezésekre jelenjen meg)
- ajánlat (maximum mennyibe kerüljön egy kattintás)
- hirdetések (a sikeres hirdetésszövegek megtartása, kevésbé sikeresek lecserélése)
- célzás (földrajzi, demográfiai, téma szerinti, konkrét szájtokon való megjelenés, kizáró kulcsszavak felvétele, eszközök beállítása, stb.)
- időbeli ütemezés (mely napokon, napszakokban jelenjen meg a hirdetés)
- céloldal optimalizálás (a céloldal átalakítása annak érdekében, hogy a látogatók nagyobb számban váljanak ügyféllé)
„Végleges” kampánybeállítás nem létezik, hiszen az optimalizálás szüntelen munkát igényel. Egy AdWords ügynökségtől így Ön jogosan várhatja el a szisztematikus kontrollt és a folyamatos cizellálást.
vissza