Nem az a kérdés, hogy a krízisnek vége lesz-e, hanem, hogy ki áll talpra és ki nem...

Keresőmarketing - Google Ads (AdWords) kampánykezelés felsőfokon

Google Ads / AdWords kampánykezelés

Mit kell tudnia a Google Ads / AdWords hirdetésekről?

A Google Ads (korábban AdWords) jelenleg a leghatékonyabb, legcélzottabb, és leggyorsabban megtérülő fizetett hirdetési rendszer, mely elősegíti, hogy megtalálja leendő vevőit és maximalizálja bevételét.

Az AdWords segítségével Ön a tevékenysége szempontjából fontos kifejezésekre (húzótermékeire, szolgáltatásaira, aktuális akcióira) fizetett szöveges vagy képes hirdetéseket jeleníthet meg. Mivel ezek a hirdetések érdeklődés alapján célzottak, így pontosan azokat a felhasználókat éri el a segítségükkel, akik éppen az Ön által kínált termékhez vagy szolgáltatáshoz hasonló ajánlatok iránt érdeklődnek.

Hol jelennek meg pontosan AdWords hirdetései?

Fizetett hirdetései a Google keresőben az organikus találatok felett és alatt, illetve a Google szolgáltatások (Gmail, Google Képek, Google Térkép, stb.), valamint a Google tartalmi hálózatának részét képező weboldalakon jelennek meg.

Próbálja ki, írja csak be a Google keresőbe cége húzótermékét! Nézze alaposan végig, mely konkurensei hirdetéseivel találta szemben magát!

  • Vajon ők jobb minőségű termékeket gyártanak, mint Ön?
  • Vajon nekik jobb az ügyfélszolgálatuk?
  • Vajon az ő cégfilozófiájuk szimpatikusabb?

Dehogyis!

Egyetlen előnyük van Önnel szemben, hogy ők már használják az AdWords hirdetési rendszert, így mindazok, akik hasonló termékre keresnek, náluk fognak vásárolni.

Mire használhatja az AdWords hirdetéseket?

AdWords kampányát üzleti céljaival rugalmasan összehangolhatja. Néhány lehetőséget felsorolunk Önnek:

  • új vásárlók szerzése weboldalára
  • új látogatók szerzése weboldalára
  • az ajánlatkérések számának növelése
  • hírlevél-feliratkozók gyűjtése
  • esemény regisztráció (pl. rendezvény/webinárium)
  • szezonális akciók népszerűsítése
  • raktárkiürítés
  • a márkaismertség növelése.

Az AdWords erősségei

Az AdWords hirdetési rendszerben az a különleges, hogy radikálisan eltér minden más értékesítési csatornától:

  • a leggyorsabb, legrugalmasabb hirdetési rendszer: azonnal elindítható, bármikor módosítható
  • szándék alapú célzás: azokat éri el hirdetéseivel, akik rákeresnek az Önéhez hasonló termékre vagy szolgáltatásra
  • folyamatos optimalizálás: mérni tudjuk az egyes kulcsszavak alapján elért eredményeket (pl. vásárlás, hírlevél-feliratkozás, regisztráció, ajánlatkérés), és ezen adatok alapján folyamatosan tudjuk tökéletesíteni hirdetéseit
  • követhetőbb látogatói viselkedés: az AdWords és az Analytics összekapcsolásával láthatóvá válik, hogy a hirdetésekről érkező látogatók hogyan navigálnak weboldalán
  • kattintás alapú fizetés: nem a megjelenésért fizet, hanem az átkattintásokért, azaz a tényleges érdeklődőkért
  • kontrollálható költségek: a napi költségkeretet Ön határozza meg, ráadásul a Google intelligens árazási rendszere lehetővé teszi, hogy egy forinttal se költsön többet annál, ami szükséges.

Mi a különbség a profi és a laikus kampánykezelés között?

Talán Ön pillanatnyilag úgy érzi, hogy bőven elegendő lenne valamelyik beosztottját elküldeni egy AdWords gyorstalpalóra. De eláruljuk, hogy ez a legpazarlóbb megoldás, egy amatőr villámgyorsan elpazarolhatja havi költségkeretét – bármilyen eredmény nélkül!

Ne kockáztasson, bízza AdWords kampányát cégünk kivételesen tapasztalt, professzionális kampánykezelői csapatára, és számíthat rá, hogy jóval gyorsabban és olcsóbban fogjuk hozni az eredményeket, mint azt hitte volna!

ADWORDS AJÁNLATKÉRÉS

Kérje ajánlatunkat, 1 perc, és nem kerül semmibe!

Vissza az oldal tetejére