Cél URL
A cél URL annak az aloldalnak a konkrét URL-je az Ön weboldalán belül, ahová a felhasználó a hirdetésre való kattintás után kerül. Minden hirdetéshez két URL tartozik, egy cél URL és egy megjelenített URL (utóbbit fogják látni az érdeklődők). A két URL-nek azonos webhelyre kell mutatnia.
Milyen szabályok vonatkoznak a cél URL-re?
- A Google irányelvei a látogatókat védik, céljuk, hogy az érdeklődők mindig jól működő, releváns weboldalakra kerüljenek a hirdetéseken keresztül.
- Előírás, hogy a cél URL olyan webhelyre vezessen, ami megfelel az AdWords irányelveinek. Alapelv, hogy az adott URL minden böngészőben és eszközön egyaránt működőképes legyen, ezen túl pedig megfelelően jelenjen meg minden felhasználó számára.
- Ennek része az is, hogy minden látogató számára egyformán jelenjen meg az oldal, és minél gyorsabban töltődjön be. (Érdemes tehát figyelnie rá, hogy betöltődési időt lassító bővítményekkel ne terhelje az oldalt.)
- A hirdetés természetesen nem vezethet hibás vagy fejlesztés alatt álló oldalra.