Display Hálózat
A Google Hálózat két részre osztható, a Keresési Hálózatra és a Display Hálózatra. A Display Hálózaton a beállított célzási móddal (demográfia, kontextuális, témakörök, érdeklődési körök szerinti célzás, remarketing, stb.) történő egyezés esetén jelenhetnek meg hirdetései.
A Display Hálózat tehát olyan partnerwebhelyek és alkalmazások összessége, melyek megjelenítik hirdetéseit, ráadásul ezen a csatornán képes és videós hirdetéseket is használhat. A Display Hálózatot olyankor érdemes leginkább használnunk, amikor az Ön üzleti célja a márkaismertség- és népszerűségnövelés.
Hol jelenhetnek meg pontosan hirdetései?
- Google webhelyeken (pl. Blogger, Gmail, YouTube)
- a Google partnerwebhelyein (több százezer különböző, a Google-lel partneri viszonyban álló weboldalon)
- mobil alkalmazásokban
- videókban
Hogyan rendeli hozzá a rendszer az adott webhelyekhez a hirdetéseit? Rábízhatja a rendszerre, hogy automatikusan, a kulcsszavak témája szerint kapcsolja hozzá a hirdetéseit a releváns webhelyekhez, de különböző kategóriák, érdeklődési körök szerint is beállítható a célzás, sőt pontosan meg is határozhatja, hogy mely oldalakon jelenjenek meg.
vissza