Nem az a kérdés, hogy a krízisnek vége lesz-e, hanem, hogy ki áll talpra és ki nem...

Google Ads - keresőmarketing enciklopédia

Display Hálózat

A Google Hálózat két részre osztható, a Keresési Hálózatra és a Display Hálózatra. A Display Hálózaton a beállított célzási móddal (demográfia, kontextuális, témakörök, érdeklődési körök szerinti célzás, remarketing, stb.) történő egyezés esetén jelenhetnek meg hirdetései.

A Display Hálózat tehát olyan partnerwebhelyek és alkalmazások összessége, melyek megjelenítik hirdetéseit, ráadásul ezen a csatornán képes és videós hirdetéseket is használhat. A Display Hálózatot olyankor érdemes leginkább használnunk, amikor az Ön üzleti célja a márkaismertség- és népszerűségnövelés.

Hol jelenhetnek meg pontosan hirdetései?

Hogyan rendeli hozzá a rendszer az adott webhelyekhez a hirdetéseit? Rábízhatja a rendszerre, hogy automatikusan, a kulcsszavak témája szerint kapcsolja hozzá a hirdetéseit a releváns webhelyekhez, de különböző kategóriák, érdeklődési körök szerint is beállítható a célzás, sőt pontosan meg is határozhatja, hogy mely oldalakon jelenjenek meg.

vissza

Vissza az oldal tetejére