Nem az a kérdés, hogy a krízisnek vége lesz-e, hanem, hogy ki áll talpra és ki nem...

Google Ads - keresőmarketing enciklopédia

Fizetési módok

Tudnia kell, hogy az AdWords-re fordítandó büdzsét végig Ön kontrollálja; eldöntheti, hogy az üzleti céljainak megfelelően mekkora összeget szán havi, vagy napi szinten AdWords kampányaira. Ez egyben azt is jelenti, hogy csak akkor tudjuk elindítani AdWords kampányát, ha rendelkezésre áll a szükséges fedezet, azaz Ön feltöltötte AdWords fiókjának egyenlegét.

Milyen fizetési eszközöket használhat a költségek rendezésére?

Az átutalás esetén az átutalt összeg jóváírása néhány napig is eltarthat, így ez az opció egy kissé körülményesebb, mint a hitelkártya vagy a bankkártya használata. Az AdWords rendszerben megkülönböztetjük továbbá a kézi és az automatikus fizetést.

Kézi fizetéskor a hirdetései megjelenése előtt fizet. Fiókja egyenlege a befizetés után nem sokkal frissül, a hirdetések pedig elkezdenek megjelenni. Ahogy hirdetései láthatóvá válnak és forgalmat generálnak, a költségek levonásra kerülnek a befizetett összegből. Ha a fiók egyenlege kimerül, a hirdetések megjelenítése leáll.

Az automatikus (utólagos) fizetésnél a hirdetések megjelenítése után történik a terhelés. A Google 30 nap elteltével, illetve – ha arra hamarabb kerül sor – az előre meghatározott hitelkeret elérésekor terheli meg számláját a felhalmozódott hirdetési költségekkel a megadott fizetési mód szerint. Hirdetései továbbra is megjelennek.

vissza

Vissza az oldal tetejére