AdWords hirdetési irányelvek
A Google célja, hogy a látogatók felhasználói élménye minél pozitívabb legyen. A találati listában megjelenő hirdetéseknek meg kell felelniük az erre vonatkozó követelményeknek.
Minden hirdetés keresztülmegy egy jóváhagyási folyamaton, ami biztosítja, hogy a felhasználók olyan hirdetéseket láthassanak, amelyek biztonságosak és nem sértőek. Ez a komplex ellenőrzési folyamat a hirdetés szövegére, és annak céloldalára is vonatkozik. A Google számos termék vagy szolgáltatás esetében nem engedélyezi, vagy korlátozza a hirdetések megjelenítését:
- alkohol, dohány, drog
- szerencsejáték
- adatgyűjtés
- egészségügyi eszközök, gyógyszerek
- szexuális tartalom
- pénzügyi szolgáltatás
- politikai tartalom
- rossz nyelvezet: bizonyos szavakat tilos a hirdetés szövegében használni (pl. Kattintson ide!)
- hibás vagy másolt tartalom a weboldalon
- lassú betöltődés a portálon
Bizonyos irányelveknél országonkénti eltérések figyelhetők meg. Ha egy hirdetés megsérti a Google irányelveinek valamelyikét, akkor a hirdetés Elutasított vagy Webhely felfüggesztve jelzést kap, így az nem jelenhet meg.
Ha a hirdetés vagy a webhely elutasításra kerül, a következőkre van szükség:
- javítani az elutasított hirdetést az újbóli ellenőrzéshez
- javítani az elutasított webhelyet a webhely újbóli ellenőrzéséhez
Fontos a mielőbbi módosítás, hogy a változtatást követő ismételt ellenőrzés során a Google szakemberei a hirdetést sújtó szankciót feloldják, és a hirdetés ismét nyugodtan futhasson.
vissza