Keresési Hálózat
Az Ön AdWords hirdetései a Google Hálózaton fognak megjelenni, mely két fő részre oszlik: a Keresési Hálózatra és a Display Hálózatra. A Keresési Hálózaton olyankor jelennek meg hirdetései, amikor a felhasználók az Ön kulcsszavaira keresnek rá, a Display Hálózaton pedig a beállított célzási módok határozzák meg, kiket érhet el hirdetéseivel. Az Ön üzleti céljaitól függ, hogy egy adott kampányban melyik hálózatot érdemes használni, illetve érdemes-e kombinálni a kettőt.
A Keresési Hálózaton való megjelenéssel nagyszerűen lehet célozni, így elsősorban olyankor érdemes használnunk, ha az Ön szándéka a minél magasabb konverziós arány elérése.
Mik a Keresési Hálózat részei?
- Google Keresés
- Google Térkép
- Google Shopping
- Google keresési partnerek
Google Keresésben hirdetései a természetes találati lista felett vagy alatt fognak megjelenni. Az, hogy milyen pozícióban, vagyis hányadikként, függ a minőségi mutatótól (azaz mennyire tartja relevánsnak a Google), illetve a hozzájuk tartozó ajánlattól (licit) is.
vissza