Nagyító alatt az Ön weboldala Jobb helyezéseket szeretne a Google-ben?

SEO audit – a szakember szeme többet lát

A Google több száz szempontot vesz figyelembe az organikus találati lista összeállításakor, bár pontos számot lehetetlen mondani. A kiélezett versenyben ma már kevés, ha az Ön weboldala a kritériumok garmadájából csak néhánynak felel meg – a jó helyezések elérése a site komplex, rendszerszintű kialakításánál és felépítésénél kezdődnek. SEO audit szolgáltatásunk keretében tüzetesen átnézzük oldalát, feltárva és rámutatva a kisebb-nagyobb hibákra és hiányosságokra, majd felvázoljuk a fejlődési lehetőségeket. Ne hagyatkozzon az automatikus szoftverekre, online tutorialokra és baráti tanácsokra; a professzionális audit megtérül a helyezésekben, a látogatottságban és a bevételekben is!

Első helyen a szakértelem

SEO munkatársaink mögött évtizedes rutin áll, kezeik közül több ezer sikeres projekt és első helyre optimalizált kulcsszó került ki. Naprakész tudásukra pedig a SEO audit során is nagy szükség van: a Google elvárásainak, az Ön konkurenseinek és napjaink trendjeinek figyelembevételével elemzik weblapját, legyen szó a mobilbarát kialakításról, a linkprofilról vagy éppen az URL-struktúráról. Az ördög a részletekben rejlik, ez pedig a keresőoptimalizálásra fokozottan igaz.

A SEO audit során – a teljesség igénye nélkül – az alábbi szempontokat vizsgálják át szakembereink:

  • Indexelt oldalak: elegendő releváns aloldallal rendelkezik-e a weblap az adott szegmensben, azokat indexeli-e a Google, melyeket szükséges?
  • Kulcsszavak: a jó kulcsszóválasztás a SEO alfája és omegája. Ön arra optimalizál, amire potenciális ügyfelei keresnek?
  • Átirányítások: 404-es, 301-es és egyéb átirányítások állapota, helyes beállítása. Az irreleváns, üres oldalaknak csak az Ön vetélytársai örülnek.
  • Szöveges tartalmak: a Google az egyediséget preferálja. Az Ön oldalán elegendő és színvonalas a tartalom?
  • Felhasználói élmény: sokan nem tudják, hogy ez is egy fontos szempont a keresőóriásnak. Az Ön oldala vonzza vagy taszítja a látogatókat?
  • Mobilbarát kialakítás: vásárlói/ügyfelei mobilról, tabletről érkeznek, de használhatatlan asztali verzióval találkoznak? Ha igen, vevőket veszít.
  • Social média: versenytársai Facebookos jelenléte erős?Lehet, hogy Önnek is javítania kell jelenlétét a közösségi médiában.
  • Az oldal sebessége: ügyfelei elég türelmesek, ha hosszú másodperceket kell várni a site betöltődésére, vagy inkább a konkurencia felé veszik az irányt?

A lista ezzel természetesen még korántsem teljes. Az auditálás során több mint 40 szempontot veszünk figyelembe, észrevételeinket és javaslatainkat pedig PDF-formátumban kapja meg tőlünk. A dokumentum értelmezésében minden segítséget megkap: az egy órás, díjmentes konzultáció keretében felteheti kérdéseit az elemzést végző munkatársunknak, aki további támpontokkal is segíti Önt céljai elérésében.

Szüksége van Önnek a SEO auditra?

  • Évek óta fizet a keresőoptimalizálásért, helyezései mégsem javulnak.
  • Elérte a top pozíciókat, de valami megváltozott, és konkurensei az élre törtek.
  • Keresőoptimalizált webshopot vásárolt vagy bérel, az eredmények azonban nem jönnek.
  • Önerőből próbált SEO-zni, de képtelen lépést tartani a Google állandóan változó irányelveivel.
  • Marketingügynökségtől marketingügynökségig vándorol, mert nem találja a legjobbat.
  • Kíváncsi, milyen strukturális, tartalmi hiányosságokkal küzd a site, de senkitől nem kap kielégítő válaszokat.

Magára ismert egyik-másik pontban? Ha igen, érdemes alávetni oldalát egy alapos és profi elemzésnek. Ez a megoldás nem csupán a legköltséghatékonyabb, de a további idegeskedéstől és bizonytalanságtól is megszabadulhat. Ne legyenek illúziói: az első oldalon található versenytársak mind a legjobb szakemberekkel érnek el eredményt.

Kezdőknek és régi motorosoknak

SEO audit szolgáltatásunkat egyaránt ajánljuk azoknak, akik új weblapot indítanának, és azoknak is, akiknek az oldala már évek óta működik, mégsem sikerült megcsípniük a legjobb helyeket a Google találati listáján. Egy idős és egy fiatal oldal eltérő megoldásokat kíván: ami egy friss site esetében remekül beválik, egy hosszabb múltra visszatekintő portálnál kudarcnak bizonyulhat.

Új weboldal

  • Keresőbarát-e a tervezett domainnév?
  • Megfelelő-e az URL-struktúra?
  • Milyen kulcsszavakkal érdemes elindítani a projektet?
  • Mennyi szöveg szükséges az egyes aloldalakra?

Meglévő weboldal

  • Optimalizált az oldal? Ha igen, megfelel a mai kritériumoknak?
  • Felhasználói élményben igazodik-e a felhasználók elvárásaihoz?
  • Volt-e büntetve?
  • Történt-e domainváltás az évek során?
 

Újonnan indított weboldal esetében fontos, hogy teljesen kész állapotban adja át cégünknek SEO auditálásra. Végleges struktúra és tartalmi elemek nélkül a vizsgálat nem hoz valós eredményt.

Térjen a lényegre a SEO kapcsán!

Hogy megkezdhessük az auditálást, Önnek csupán a szükséges hozzáféréseket, legfontosabb konkurenseit, valamint a preferált kulcsszavakat kell megadnia. Ezek után a projekttel megbízott munkatársunk 3-5 nap alatt tüzetesen, manuálisan átvizsgálja a site-ot, összehasonlítja a paramétereket a versenytársakkal és egy rendezett, áttekinthető dokumentumban összefoglalja észrevételeit, javaslatait. A döntés ezek után az Ön kezében van: elvégeztetheti a módosításokat saját kezűleg is, de természetesen keresőoptimalizálás szolgáltatásunk keretében cégünk is áll rendelkezésére.

Az auditálásnak köszönhetően tiszta képet kaphat weboldala erősségeiről és hiányosságairól. Cégünktől nem mellébeszélést és üres frázisokat kap, hanem egy tisztán szakmai, elfogulatlan helyzetjelentést az oldal állapotáról.

Kérje ajánlatunkat az alábbi űrlap kitöltésével, tegye meg az első lépést az első hely felé vezető úton!

Vissza az oldal tetejére