2023.07.04.
Az elmúlt hónapok mesterséges intelligenciáról szóló hírei után már valószínűleg senkinek sem kell bemutatni a ChatGPT-t, azonban mégis érdemes lehet felmérni képességeit. Lássuk, mit is tud, és ami még fontosabb, mit nem tud a világ leghíresebb chatbotja!
Olvass tovább >>
2022.08.22.
Ha az online hirdetéspiacról van szó, a két legnagyobb név elvitathatatlanul a Google és a Facebook. Mindkét platform több milliárd felhasználóval és rengeteg adattal rendelkezik, amivel segíti a cégeket az ideális vásárlók felkutatásában. A két vállalatóriás által kínált hirdetési lehetőségek azonban jelentősen eltérnek egymástól, így akaratlanul is felmerül a kérdés: melyiket érdemes választani? Az alábbi cikkben bemutatjuk, kinek melyik hirdetési forma lehet előnyösebb.
Olvass tovább >>
2021.11.12.
Azok előtt, akik Google-hirdetésekkel szeretnék előremozdítani vállalkozásukat, két út áll. Vagy a hagyományos Google Ads kampányokat választják, vagy pedig az intelligens kampányok nyújtotta lehetőségeket. De melyik mellett lehet érdemes dönteni? A kérdés megválaszolásához érdemes áttekintenünk, milyen lehetőségeket kínál a keresőóriás két kampánytípusa!
Olvass tovább >>
2021.06.16.
A weboldalak betöltési sebességének mérését új szintre emelte a Google, ezek az adatok ráadásul már a rangsorolási algoritmusnak is részét képezik. Hogyan teszteld, hogyan értelmezd, hogyan javítsd az új mérőszámokat? Most mindent megtudhatsz róla!
Olvass tovább >>
2021.04.01.
A Google évek óta dolgozik a weboldalak mobil változatainak hatékony feltérképezésén, és ez idő alatt többször is jelezték, hogy nem árt komolyan venni a mobilos felhasználói élményt, mert a jövőben ez elsődleges fontosságúvá válik. Ez a jövő most érkezett el, ugyanis bejelentésük szerint 2021 márciusától teljes mértékben átváltanak a mobile-first indexelésre, ami a mobilbarát weboldalakat részesíti előnyben az egyes honlapok feltérképezésekor.
Olvass tovább >>
2021.03.02.
Webáruház marketinggel foglalkozó nyolcrészes cikksorozatunkban egyesével elemeztünk többféle online marketing lehetőséget, azonban együttes erejüket ez idáig még nem vizsgáltuk. Habár a tárgyalt eszközök külön-külön is hathatós segítséget jelenthetnek az online boltod forgalmának növelésében, azért egy hosszabb távon is sikeres, komplett marketingstratégia már sokkal inkább egy platformokon átívelő, átfogó jelenlétet igényel. Sorozatunk lezárásaképpen ennek lehetőségeit járjuk körül.
Olvass tovább >>
2021.02.01.
Az eredetileg képmegosztó mobilapplikációként indult, mára számos egyéb funkcióval bővült Instagramra valószínűleg a legtöbben még mindig nem úgy gondolnak, mint egy brandépítésre, termékeladásra is alkalmas marketingeszközre. Pedig az egyedi hirdetési lehetőségeknek, valamint a felhasználók által tanúsított kimagasló arányú elköteleződésnek köszönhetően napjainkban már igen komoly fegyverténynek számít, ha egy cég jelen van ezen a médiaplatformon.
Így hát kétség sem férhet hozzá, hogy webáruház marketinggel foglalkozó cikksorozatunk nem lenne teljes, ha nem ejtenénk szót az Instagram leghatásosabb hirdetési opcióiról.
Olvass tovább >>
2020.12.02.
Aki emlékszik a Mad Men című sorozatra, tudja, hogy a régi szép időkben egy reklámkampány sikere mennyire a véletlenre volt bízva, jó esetben is esetleges volt. Reklámszakemberek füstös irodákban próbáltak kiizzadni magukból valami ütős, figyelemfelkeltő ötletet, ami aztán vagy bejött, vagy nem.
Manapság – ahogy már füstös irodák sincsenek – a marketing- és reklámszakma is teljesen új alapokra helyeződött. Az agykutatás, a viselkedéstudomány kimagasló eredményeket ért el az emberi agy működésének modellezésében, így sok más terület mellett a marketing is rengeteget profitált ezekből a tanulmányokból, sőt: a terület egy teljesen új ága született meg, nevezetesen a neuromarketing.
Olvass tovább >>
2020.11.26.
Akármilyen vállalkozást vezetünk, a célunk általában ugyanaz: elérni, hogy a vásárlóink minket válasszanak, ne pedig a konkurenciát. Mivel azonban manapság már úgyszólván lehetetlen eladásokat generálni ütős online jelenlét nélkül, a klasszikus hirdetési technikák egyre kevésbé hatékonyak.
Olvass tovább >>
2020.11.17.
A SPIN egy ősrégi értékesítési technika alkalmazása az online marketing platformjain. Rengeteg könyv, blogcikk szól különböző eladási technikákról, és ezernyi trükkről hallani előadásokon, saleses konferenciákon, de egy sem annyira bevált és hatékony, mint a SPIN.
Olvass tovább >>
2020.11.05.
Nem minden vevő egyforma. Van olyan, akire nem érdemes időt fecsérelni, néhány viszont ragaszkodni fog hozzád és lojális, visszatérő vásárlód lesz. Hogy határozhatod meg legjobban a két típus közötti különbséget?
Olvass tovább >>
2020.10.08.
Webáruház marketinggel foglalkozó cikksorozatunkban korábban már érintettük a Facebookot: akkor azt mutattuk be, hogy az organikus tartalmakkal milyen módon növelheted a termékeladásaidat. Csakhogy a világ legnagyobb közösségimédia-platformjának marketingeszközei ezzel még korántsem merülnek ki. Létezik ugyanis a Facebooknak egy dedikált kezelőfelülete, amelyen keresztül fizetett hirdetési kampányokat futtathatsz, és ezek segítségével még hatékonyabb módon, célzottan érheted el és szólíthatod meg a potenciális ügyfeleidet.
Jelen cikkünkben ahhoz adunk némi támpontot, hogy miképpen hozd ki a maximumot a Facebook hirdetési funkciói nyújtotta lehetőségekből.
Olvass tovább >>
2020.07.24.
Számtalan cikk született már a Google kereső működéséről, és a keresőoptimalizálás módszereiről. Ezen belül az egyik örökzöld téma az átirányítások helyes kivitelezése, a HTTP-válaszkódok hatása a Google találatokra.
Olvass tovább >>
2020.06.04.
Egyre elterjedtebb a vélekedés, miszerint manapság már nélkülözhetetlen a céges jelenlét a LinkedInen. De vajon a webáruház marketingben is hasznosnak bizonyulhat a világ legnagyobb üzleti közösségi oldala? Az alábbiakban ezt a kérdést járjuk körül.
Olvass tovább >>
2020.05.15.
Ahogyan a cikksorozatunk korábbi részeiben a Google eszközeinek (az Analytics, valamint az Ads) szerepét vizsgáltuk a webáruház marketingben, úgy most a közösségimédia-óriás, a Facebook által nyújtott lehetőségeket járjuk körül. Mi az, amiben a webshopod Facebook-oldala támogatni tudja a termékeladások eredményességét? Az alábbiakban ezt boncolgatjuk.
Olvass tovább >>
2020.04.29.
Cikksorozatunk első részében a Google Analyticsről írtunk, és bemutattuk, hogy miért fontos mérni a webáruházak folyamatait. Ezúttal a Google hirdetési rendszerével, az Adsszel (korábban Adwords) foglalkozunk, amely abban lehet a segítségedre, hogy a termékeidet, szolgáltatásaidat megismertesd az érdeklődőkkel, ezáltal pedig akár jelentős mértékben növeld az online boltod forgalmát.
Olvass tovább >>
2020.04.06.
Ahhoz, hogy egy webáruház eredményesen működjön, a potenciális vásárlókat meg kell szólítani. Ennek érdekében pedig alaposan átgondolt marketingstratégiára van szükség. Új cikksorozatunkban azokat az eszközöket, illetve platformokat vesszük górcső alá, amelyek hathatós segítséget nyújthatnak a webshopod termékeinek népszerűsítésében – feltéve, hogy a megfelelő módon alkalmazod ezeket. Elsőként a Google Analyticsszel foglalkozunk.
Olvass tovább >>
2020.03.27.
A koronavírus eddigi tanulságaiból talán a legfontosabb gondolat: ezzel csak együtt leszünk képesek megbirkózni.
Olvass tovább >>
2020.03.17.
A kialakult helyzettel kapcsolatban szeretnénk néhány szót szólni partnereinkhez, kifejezni együttérzésünket, és leszögezni, hogy ahol tudunk, segítünk.
Olvass tovább >>
2020.02.21.
Gondolhatnánk, hogy semmi különös nincs abban, ha a felhasználók direkt forrásból érkeznek a weboldalunkra, de mégis gyanús (sőt, gyakran nemkívánatos), ha ezt kiemelkedően nagy számban tapasztaljuk. Az igazán ismert site-ok esetében persze előfordulhat a direkt forgalom magas aránya, de egy kevésbé látogatott weboldal címét nem valószínű, hogy minden előzményismeret nélkül beírják a felhasználók a böngésző címsorába.
Az alábbiakban olyan eseteket tekintünk át a teljesség igénye nélkül, amelyekben a munkamenetet különféle mérési nehézségekből vagy technológiai korlátokból kifolyólag a direkt forgalomhoz számolja a Google Analytics. Ezekkel mindenképpen érdemes tisztában lenned ahhoz, hogy a látogatói adatokat helyesen tudd értelmezni.
Olvass tovább >>
2020.02.13.
A világ legnagyobb üzleti közösségi oldalaként aposztrofált LinkedIn immár Magyarországon is közel 1 millió felhasználót tudhat magáénak, így jogosan merül fel a kérdés, hogy megéri-e akár nagyobb összeget is szánni arra, hogy ezen a felületen hirdessünk. Az alábbiakban e kérdésben tesszük mérlegre az érveket és az ellenérveket, majd megpróbáljuk ezek alapján levonni a konklúziót.
Olvass tovább >>
2020.01.27.
Bár az Instagram eredeti célja a fényképmegosztás volt, valójában ennél ma már sokkal több kiaknázható lehetőséget tartogat. Miért? Mert az általunk feltöltött vizuális tartalom nemcsak élményt nyújthat a felhasználóknak – akik túlnyomórészt a fiatalabb generációk táborát alkotják –, hanem érdeklődésüket és elköteleződésüket fenntartva potenciális vásárlóinkká teheti őket. Üzleti profilunkon keresztül megismerhetik márkánk arculatát, küldetését, céljait, termékeit és irányelveit, emellett tájékozódhatnak szezonális kedvezményeinkről és a vállalkozásunkhoz kapcsolódó általánosabb információkról is. Cikksorozatunk első részében összeszedtük, hogy mire érdemes figyelni egy jó Instagram-feed kialakításánál.
Olvass tovább >>
2019.11.27.
Stílusosan egy Warren Buffet klasszikussal kezdenénk, ami valójában két szabály, melyeket betartva nem lehet baj.
Az első, hogy sose veszíts pénzt, a második pedig, hogy mindig tartsd magad az első szabályhoz.
És akkor itt be is fejezhetnénk, ilyen egyszerű ez, kérem szépen.
Olvass tovább >>
2019.11.21.
Bármit olvasunk a témában, bármilyen fejtágítóra, konferenciára megyünk, két kulcskifejezést szajkóz mindenki, aki marketing témában ír vagy előad: content és storytelling. Az online marketing elsősorban a Google irányelveit kiszolgálva, az ész nélküli, mennyiségi tartalomgyártás mellett tette le a voksot, a legújabb trend pedig – ami, úgy érzem, csak nálunk számít újnak – ezen tartalmak történetté formálása. A téma véleményvezérei – nem minden alapot nélkülözve – állítják, hogy manapság olyan mennyiségű információ zúdul a fogyasztóra, hogy ha nem taglózza le az írás már rögtön az első sornál, teljesen esélytelen, hogy tovább olvasson, így az előállított tartalom maximum a Google-robotok etetésére lesz alkalmas. Mit lehet tenni ez ellen? Rettentő egyszerű, mondják ők: fogalmazzunk közérthetően, keressünk markáns hívószavakat, hökkentsük meg az olvasót, ragadjuk meg a figyelmét, és ne engedjük el! Még az is megengedett, hogy kisebb-nagyobb túlzásokba essünk. Nyílt a verseny, a cél az eladás, nem a doktori cím, és nem is valami irodalmi díj. De ennél szerintem egy kicsit árnyaltabb a helyzet… talán nem is kicsit.
Olvass tovább >>
2019.11.14.
Tisztában vagy a Facebook-hirdetés fogalmával? Ismered a hirdetési módszereket, a célzási beállításokat, a bejegyzéskiemelés metódusát? Vagy épp ellenkezőleg: próbálkoztál már hirdetésfeladással, de úgy érzed, eredménytelenül? Itt a segítség.
Olvass tovább >>
2019.11.08.
A weboldalunk felépítésének, külsejének és működésének megtervezése izgalmas folyamat. Ki ne szeretne válogatni a sok tíz, sok száz lehetőség közül, hogy végül rátaláljon a tökéletes template-re, amellyel weboldala kitűnhet az internet sűrűjéből?
Elsőre ez kreatív kihívásnak tűnhet, azonban könnyen falakba ütközhetünk, hiszen számos szempontot kell figyelembe vennünk: designt, funkcionalitást, felhasználói élményt, SEO elemeket, egyebeket.
Az alábbi blogposztban pontokba szedjük, mi mindent kell szem előtt tartanunk a leghatékonyabban SEO-zható template kiválasztása érdekében.
Olvass tovább >>
2019.10.18.
Korábbi cikkeinkben már említettük, hogy fontos a weboldalon közzétett szövegek helyénvaló tagolása, képekkel és más médiaelemekkel történő gazdagítása, valamint az olvasók érdeklődésének fenntartása. Nem elég, ha megfelelő, egyedi szöveges tartalmak írásával a honlapra tereljük a látogatókat, ott is kell őket tartani valamivel. Márpedig egy hosszabb folyószöveget nem valószínű, hogy elolvasnak, hacsak nem színesítjük különböző érdekes és/vagy informatív médiaelemekkel is.
Olvass tovább >>
2019.10.09.
2019 júliusa óta a magyar online hirdetési szektorban is indíthatunk termékalapú hirdetéseket (Google Shopping). Egy korábbi cikkünkben már olvashattál a Shopping fontosságáról, működési mechanizmusáról és az előnyeiről is, amiket nem szabad figyelmen kívül hagyni — pláne a termékforgalmazóknak. A bejegyzésben kitértünk az Ads és a Google Merchant Center kapcsolatára is, de most mélyebbre ásunk, és még több infót hozunk, hogy aktuális Shopping-kampányaid zökkenőmentesen futhassanak.
Olvass tovább >>
2019.09.30.
Nemrégiben írtunk egy, a keresőoptimalizálás szempontjából fontos eszközről, a Google Search Console-ról, és az azt érintő változásról (tudniillik a weboldalak már DNS-rekordon keresztül is hitelesíthetők). Nem vetünk véget a cikkezésnek, igyekszünk a legtöbb Google-féle bejelentésről írni, illetve a keresést és a megjelenést érintő újdonságokról is. A mostani téma, amit boncolgatunk, az a legutóbbi algoritmusfrissítés.
Olvass tovább >>
2019.09.18.
Miközben a keresőoptimalizálás és a biztonságos webhely-üzemeltetés szempontjából is ajánlott eszköz régi felülete megszűnőfélben van, addig az új verzió rendre újabb funkciókkal gazdagodik. Nemrég került bele a teljes domain-tulajdon ellenőrzés funkció a DNS-rekord hozzáadásával — vagyis a http/https, www- és egyéb aldomaineket nem kell külön-külön hitelesíteni.
Olvass tovább >>
2019.09.11.
Egy korábbi bejegyzésükben már olvashattál arról, hogy mik azok a Shopping-hirdetések, hogy a Google milyen feltételekhez köti a megjelenésüket, illetve, hogy mikre kell odafigyelned a termékfeed kitöltése közben. Arról azonban keveset hallani, hogy a webshopokat illetően is akad „néhány” követelménye a keresőóriásnak. Cikkünkben ezekről olvashatsz.
Olvass tovább >>
2019.08.27.
Nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy egyedi tartalomgyártás nélkül nem lehetünk sikeresek sem a SEO-ban, sem pedig az online marketingben. A tartalom alapfeltétele a jó találati eredmények elérésének, valamint ügyfeleink és bevételeink megtartásának. Az egyedi és minőségi tartalom elkötelezhet, a rossz és átgondolatlan szöveg pedig elijeszthet.
Olvass tovább >>
2019.08.08.
Káosz uralta struktúra, sietve összeállított csoportosítás, következetlen szöveges és képi tartalmak. Számos ilyen vagy ehhez hasonló hibával találkozhatunk a különböző weboldalakon — ezektől nemcsak egy webergonómia-szakértő, de egy felhasználó is sikítófrászt kaphat. Ahhoz, hogy te véletlenül se kövess el ilyen ballépéseket, érdemes betartanod néhány szabályt. Cikkünkben összegyűjtöttük a legalapvetőbbeket, melyek használatával esztétikus, felhasználóbarát, és nem utolsósorban több kattintást eredményező weboldalt készíthetsz.
Olvass tovább >>
2019.07.18.
Végre Magyarországon is elérhető a Google Shopping — bár egyelőre csak korlátozottan.
Lássuk, mi ez pontosan, és miért jársz jól vele!
Olvass tovább >>
2019.07.11.
Hogy megértsük ennek a lényegét, vagyis hogy miért ne keressünk rá a kulcsszavainkra, fontos tisztáznunk néhány alapvető definíciót. Ha érdekel a téma, olvasd el blogbejegyzésünket!
Olvass tovább >>
2019.06.27.
Bár a SEO alapelvei minden weblapnál ugyanazok, az egyes rendszerek különböző felépítéséből és működéséből adódóan az elvégezhető (és elvégzendő) műveletek eltérőek lehetnek. Jónéhány beállítás lehet segítségünkre a Joomla keresőoptimalizálásában, és ezek többsége szerencsére egyszerű és egyértelmű. Azonban van pár specifikusabb dolog, amire ennél a tartalomkezelő rendszernél oda kell figyelni, ha hatékonyan szeretnénk csinálni a SEO-t. Egy biztos: mindenképp időt, energiát, és munkát kell belefektetni, hogy a maximumot hozzuk ki belőle. Az alábbiakban átvesszük az alapokat.
Olvass tovább >>
2019.06.07.
Leleményes üzleti taktika vagy védjegybitorlás, ha nem saját védjegyet használunk a kampányokban megadott kulcsszavainkban?
Olvass tovább >>
2019.04.23.
Változik a világ, változik a Google, és változunk mi is. Az elmúlt időszakban számos ügyfelünk jelezte, hogy számukra egy új konstrukció kidolgozása lenne aktuális, mivel hatalmas termékpalettával rendelkező webshopot üzemeltetnek, ahol a sikerdíjas megoldás kevésbé hatékony és gazdaságos. Ennek megfelelően a jövőben kétféle szolgáltatást nyújtunk a SEO-n belül: az általunk a magyar piacra bevezetett sikerdíjas mellett havidíjas optimalizálást is vállalunk. Blogbejegyzésünkből kiderül, mikor célszerű és kiknek éri meg a legújabb termékünk, azaz a fix díjas SEO mellett dönteni.
Olvass tovább >>
2019.04.12.
Ti megbíznátok egy olyan emberben, aki folyamatosan agresszív véleményeket ír, megspékelve némi rasszizmussal, könnyen leleplezhető hazugságokkal és alpári stílusban? Gyanítjuk, hogy nem. Nos, a Google nem így van ezzel: szerinte Bangó Zoltán – aki minden említett kritériumnak megfelel – egy véleményvezér. Értékelései több esetben is a legrelevánsabbnak számítanak a keresőóriás szemében. Hogy egy kamuprofilú felhasználóval vagy egy őrülttel (esetleg a kettő kombójával) van-e dolgunk, nem tudjuk, az eset – ami aligha tekinthető egyedinek – azonban komoly kérdéseket vet fel a Google értékelési és ellenőrzési rendszerével kapcsolatban.
Olvass tovább >>
2019.03.14.
Sokan csak nevettek, amikor az Apple 2011-ben bemutatta a Sirit. Érdekes újítás volt, amivel el lehetett szórakozni ideig-óráig, de a pontatlansága miatt nem jósoltak nagy jövőt a technikának. Azóta azonban sokat változott a világ, a hangalapú keresés pedig megkerülhetetlenné vált. Napjainkban számos cég kínál ilyen megoldásokat (Cortana, Amazon Alexa, Google Asszisztens), amelyek rendkívül elterjedté váltak a felhasználók körében. A mesterséges intelligencia fejlődésével a mai rendszerek 95%-os pontosságra képesek, világszerte pedig több mint 420 millió okoshangszóró talált már gazdára. Mindennek komoly hatása van a Google-keresésekre, ennélfogva a SEO-ra is.
Olvass tovább >>
2019.03.07.
A Facebook Business ismét egy nagyobb volumenű változtatással rukkol elő. Friss információink szerint 2019. szeptember 9-től a költségkeret beállítás hirdetéssorozat-szintről kampányszintre kerül. Működése várhatóan hasonló lesz a Google Ads platforméhoz: ott is kampányszinten határozhatjuk meg a napi keretet, a hirdetéssorozatoknál nincs erre lehetőség.
Olvass tovább >>
2019.03.01.
Mielőtt még keresőoptimalizálásról, Ads-hirdetésekről, látogatókról vagy konverzióról beszélnénk, fel kell tennünk egy sokkal alapvetőbb kérdést: milyen domain név alatt fusson a weboldalunk? Mivel a döntés jelentősen befolyásolja a site sikerét, később pedig csak komoly veszteségek árán lehet megváltoztatni, érdemes időt szánni a legjobb megoldás kifundálására. Aktuális blogbejegyzésünkben bemutatjuk a legfontosabb szempontokat a megfelelő cím kiválasztásához.
Olvass tovább >>
2019.02.22.
Akár szolgáltatást kínáló weboldalad van, akár termékeket értékesítesz egy webshopban, számolnod kell azzal, hogy a látogatóid kapcsolatfelvétel nélkül távoznak a honlapodról. Ennek számos oka lehet, azonban ilyenkor sincs minden veszve. Ahelyett, hogy a havi kimutatások felett búslakodnál, vagy az elúszott pénzedet kergetnéd, a remarketinget is választhatod. Tudd meg, hogy mik az előnyei, és hogyan aknázhatod ki a benne rejlő lehetőségeket!
Olvass tovább >>
2019.02.14.
Akár egy szolgáltatást kínáló oldal, akár egy webáruház keresőoptimalizálásáról van szó, a szöveges tartalom minősége minden esetben kulcsfontosságú. Nemcsak a termékleírások vagy a szolgáltatások részletezése lényeges, hanem az olyan apróságok is, mint a bemutatkozóoldal. Sok vállalkozás letudja a kötelező sablonnal: „Cégünk a pattintott kőkorszakban alakult. Kezdetben mamutagyarakat forgalmaztunk, ma már azonban antianyag kapszulákat is árulunk kedves vevőinknek”. A Rólunk oldal ennél sokkal több lehetőséget hordoz magában, érdemes kihasználni ezeket. Lássuk, hogy fest egy valóban ütős bemutatkozás!
Olvass tovább >>
2019.02.07.
Az Ads rendszerében a Google költségén is hirdethetünk – persze ehhez nem árt, ha regisztrált közhasznú szervezetként működünk, és megfelelünk néhány kritériumnak. Nézzük, miről is van szó pontosan!
A Google Ad Grants programjának segítségével keresési hirdetéseket jeleníthetünk meg a szervezetünkkel összefüggésben. Erre havonta 10.000 dollár, azaz körülbelül 2,8 millió forintnak megfelelő összeg áll rendelkezésre, amit a Google biztosít számunkra.
A keresőóriás számos bejegyzett nonprofit szervezetet támogat, melyek a Google filozófiáját vallják, és céljuk, hogy közösségi szolgáltatásokkal előremozdítsák a világot a tudomány, a technológia, az oktatás, a globális közegészségügy, a környezetvédelem, a fiatalok érdekképviselete és a művészetek terén.
Olvass tovább >>
2019.02.05.
Mindenki tisztában van a keresőmotorok jelentőségével. Habár a SEO tevékenységek legfőbb célja az első oldalon belüli lehető legjobb helyezés elérése, ezen túl más lehetőségeink is vannak arra, hogy megjelenjünk a Google felületén. Miután a Google bevezette (2012) a knowledge graphon és knowledge panelen történő megjelenést (tudáspanelt), akár több különböző formában is megjelenhet vállalkozásunk, weblapunk a találati listán. Egyes keresések esetén a tudáspanel sokat növelhet a forgalmunkon, hiszen kiemelkedik a „megszokott” találatok közül. Igaz, ennek elérése keményebb dió, mint gondolnánk. Lássuk, hogyan lehet vállalkozásunknak saját Google tudáspanelje!
Olvass tovább >>
2019.01.29.
Sok vállalkozóban merül fel ez a kérdés függetlenül attól, hogy Google Adsen, Facebookon, Bing Adsen keresztül, vagy más platformon futtatják a hirdetéseiket. Nos, ez rendkívül összetett kérdés, ezért nem adunk elhamarkodott válaszokat. Ehelyett elmondjuk, mik lehetnek a lehetséges okok a platformokon belül és a hirdetőket érintően.
Olvass tovább >>
2019.01.25.
Minden kisvállalkozó megkapta már életében legalább egyszer a kérdést, hogy miért nem fekszik rá jobban a SEO-ra, és miért nem alakít ki átfogó online marketingstratégiát. Jogos a felvetés, hiszen manapság az emberek elsősorban a neten (mobilon vagy laptopon) keresnek termékeket és szolgáltatásokat.
Olvass tovább >>
2019.01.23.
A Google 2018-ban is számos újítást vezetett be a fizetett hirdetések terén, és ezek hatása bizony az idei évben is érződni fog. A kaliforniai cég nem tért le a korábbi években megkezdett útról, úgyhogy az innovációk többségét az automatizálás és a mesterséges intelligencia ihlette. Megmutatjuk, szerintünk mi az 5 legfontosabb változás, ami hosszú távon is kihat majd a hirdetők és hirdetéskezelők mindennapjaira.
Olvass tovább >>
2019.01.17.
Napjainkban egyre több webáruház/website próbál határokon túlívelő szolgáltatást kínálni. A sikerhez ebben az esetben is elengedhetetlen a hatékony keresőoptimalizálás, a különböző nyelvi lokációk azonban speciális megoldásokat kívánnak. Egy többnyelvű weboldalnál – sok más alapvető kritérium mellett – három dologra szükséges odafigyelni kódszinten: a karakterkódolásra, a nyelvi lokációra, és az adott tartalom különböző nyelvi változatainak beállításaira.
Olvass tovább >>
2019.01.15.
A hirdetéskezelés során mindig arra törekszünk, hogy a rendelkezésre álló költségkeretet a lehető leghatékonyabb módon használjuk fel. De mi történik, ha akadnak olyan időszakok, amikor egyszerűen nem éri meg hirdetni?
Sokszor felmerül a kérdés, hogy a különböző intervallumokban mekkora költségkerettel fussanak a kampányok, illetve legyen-e olyan etap, amikor egyáltalán nem jelennek meg hirdetések. A válaszadást a már megszokott „az attól függ” felvezetéssel is indíthatnánk, vagy azzal, hogy „ahány vállalkozás, annyi különböző megoldás”. Beszéljenek inkább azok a tényezők, melyeket mi is figyelembe veszünk, ha felmerül a szüneteltetés gondolata!
Olvass tovább >>
2019.01.11.
Cikksorozatunk első részében a Joomla és a PrestaShop rendszereket vizsgáltuk, most pedig a másik két nagyágyú, a Magento és a WordPress/WooCommerce kerül sorra. Utóbbit több mint kétmillió online kereskedés használja, de a Magentónak sincs szégyenkeznivalója a maga negyedmillió ügyfelével. Mindkét platformra igaz, hogy ingyenes megoldásként is megállja a helyét, az igazán különleges funkciókért azonban a pénztárcánkat is elő kell vennünk. A részletes táblázatoknak köszönhetően pontos képet kaphatsz arról, hogy a te cégedhez melyik megoldás illik leginkább. Tudj meg minden lényegeset a Magentóról és a WordPressről!
Olvass tovább >>
2019.01.08.
Nem meglepő módon 2019-ben is tovább erősödik a videóra és mobilra optimalizált hirdetések fontossága. Köztudott, hogy mobilon az álló formátumú anyagok megjelenése az ideális, éppen ezért javasolt az ilyen elrendezésű videók készítése. A képeknél szintén a mobilra való optimalizálásra célszerű törekedni, a forgalomterelő hirdetéseknél például négyzetes, 1:1 arányú grafikákat érdemes használni. A Facebook statisztikái szerint ha ezeket alkalmazod, jobb átkattintási arányt érhetsz el.
Olvass tovább >>
2018.12.21.
Olvasd végig a bejegyzést, és kapsz 1 millió forintot!
Bárcsak igaz lenne! Valószínűleg nem csak egyszer olvasnád el. Viszont tökéletes példa arra, hogyan kell motiválni az embereket. Blogbejegyzésünkben bemutatunk 7 tippet, amik segítségével egyszerű, mégis hatásos Call to Actionökkel (a továbbiakban CTA) erősítheted Google Ads-kampányaidat.
Olvass tovább >>
2018.12.19.
Folyton e-mailezel, kedvenc influencered YouTube-csatornáján lógsz, és rendszeresen használod a Google Mapset is? Akkor te mindent megteszel annak érdekében, hogy a keresőóriás adatokat gyűjthessen és tárolhasson rólad a böngészőkben, valamint a különböző mobil operációs rendszereken keresztül.
Olvass tovább >>
2018.12.14.
A Google organikus találati listáján megcsípni a top pozíciókat nem egyszerű. Sok-sok munka és szakértelem szükséges hozzá, hogy a ráfordított időről ne is beszéljünk. Amikor végre elérjük a kívánt helyezést, azt gondolnánk és remélnénk, hogy megrohamozza oldalunkat a vásárlásra kiéhezett vevősereg. Hidegzuhanyként hathat, ha ez mégsem történik meg. Hol lehet a hiba? Mi ment félre? Mit tehetünk? Blogbejegyzésünkben ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Olvass tovább >>
2018.12.11.
A keresési kampányok segítségével szöveges hirdetéseket jeleníthetünk meg a kulcsszavainkra kereső felhasználóknak. Rendkívül fontos, hogy hirdetéseink egyediek, figyelemfelkeltőek és átkattintásra ösztönzőek legyenek, mert a cél az, hogy az érdeklődőket a weboldalunkra irányítsák, ahonnan vásárlóként távozhatnak.
Olvass tovább >>
2018.12.07.
A régi motorosok talán még emlékeznek, hogy (jó)néhány évvel ezelőtt még bőven elég volt kulcsszavakkal gazdagon teleszórt szöveget elhelyezni egy oldalon a jó helyezésekhez. Sokan a mai napig hisznek ebben a SEO-módszerben, és bizony időről időre bele lehet futni olyan weboldalakba, ahol alkalmazzák is – azt kell mondanunk, tévesen. A játék igencsak megváltozott mára. A kulcsszavak természetesen továbbra is fontosak, azonban egyáltalán nem mindegy, milyen formában jelennek meg a site-on.
Olvass tovább >>
2018.12.05.
A kulcsszóegyezési típusokkal szabályozható, hogy a Google-keresések közül mely kulcsszavak aktiválják a hirdetéseinket. Míg a pontos egyezés esetén a kulcsszó szövegének meg kell egyeznie a keresési kifejezéssel, addig az általános egyezésnél akár a kulcsszó szinonimája is megfelelő lehet. Vegyük sorra a jelenleg működő 4+1 egyezési típust!
Olvass tovább >>
2018.11.30.
A múlt héten bemutatott bérelhető webshopok mindegyike ugyanazzal a hátránnyal rendelkezik: egyedi dizájn és integrálható funkciók terén korlátozottabbak a lehetőségeik. Márpedig kiélezett piaci helyzetben sokszor épp ezek segíthetnének a konkurencia megelőzésében, a hatékonyabb webáruház keresőoptimalizálásban, vagy az ügyfelek jobb és hatékonyabb kiszolgálásában. Ilyenkor érdemes elgondolkodni a nyílt forráskódú CMS-eken (content management system, tartalomkezelő rendszer) amik nagyfokú rugalmasságot és gazdag funkcionalitást biztosítanak. Bejegyzésünkben a Joomla és a PrestaShop rendszereket mutatjuk be részletesen, jövő héten pedig a Magento és a WordPress kerül sorra. Böngészd végig a táblázatokat, ismerd meg az előnyöket és a funkciókat!
Olvass tovább >>
2018.11.27.
Az online marketing ringjében két óriás méri össze az erejét: a kék sarokban a Facebook, a pirosban pedig a Google Ads áll. Hogy melyik versenyző a hatékonyabb, a több profitot termelő, arról máig megoszlanak a vélemények. Válasszunk közülük a kereslet-kínálat figyelembevételével és a pénztárcánk vastagságához mérten!
Olvass tovább >>
2018.11.23.
Egy korábbi blogbejegyzésünkben igyekeztünk támpontokat adni, hogy milyen típusú webáruházat célszerű indítani: egyedi fejlesztésűt, bérelhetőt, esetleg nyílt forráskódú CMS-t. Ezúttal a hazánkban legnépszerűbb bérelhető webshopokat vizsgáljuk meg tüzetesebben, kitérve azok előnyeire és esetleges hibáira is. Mind az UNAS, mind a ShopRenter és a Shopify funkciók és lehetőségek garmadájával kecsegtet – érdemes időt szakítani ezek megismerésére, hogy az ügyfeleink kényelmét, a látogatottság növelését, és saját mindennapi munkánkat segítő rendszerrel vághassunk neki az online kereskedelemnek.
Olvass tovább >>
2018.11.20.
A remarketing kampányok célja, hogy marketingüzeneteiddel elérd azokat a látogatókat, akik már jártak a weboldaladon, és vásárlót konvertálj belőlük. A közvetlen értékesítésen túl a brandépítés szempontjából is kiemelkedő fontosságú ez az eszköz.
A remarketing „továbbfejlesztett” változata a dinamikus remarketing, melynek segítségével a hirdetők (elsősorban webáruházak vagy több szolgáltatást kínáló vállalkozások) dinamikus módon mutathatják meg azon konkrét termékeiket, szolgáltatásaikat az érdeklődőknek, melyeket előzőleg már megtekintettek.
Olvass tovább >>
2018.11.16.
Ha vállalkozóként eljutunk arra a pontra, hogy webáruházat készíttetünk, három lehetséges út áll előttünk: egyedi fejlesztésű webshopot indítunk, bérelhetőt, vagy nyílt forráskódút. Mindegyiknek megvan a maga előnye és hátránya, a kérdés már csak az, hogy mennyi időt, pénzt és energiát vagyunk hajlandóak a működtetésbe invesztálni.
Olvass tovább >>
2018.11.14.
A kevés forgalmi forrás és rövid konverziós útvonal, valamint gyors vásárlás esetén, kellően hosszú időszakot vizsgálva Google Analyticsben és Adsben, a bevételi adatok között nem lesz nagy különbség – ezt az előző cikkünkben bővebben kifejtettük. De adott egy tényező, ami az összes eddig ismertetett elem működését alapjaiban befolyásolja: ez az attribúció (hozzárendelés). Az attribúciós modell megmutatja, hogy az egyes online interakciók milyen mértékben járultak hozzá egy esemény bekövetkezéséhez. Blogbejegyzésünkben ez az esemény egy webáruházi vásárlás lesz.
Olvass tovább >>
2018.11.09.
Az egyszerű kampányok és üzleti stratégiák ideje lejárt – a reklámzaj olyannyira erős lett, hogy cég legyen a talpán, aki ki tud tűnni a vállalkozások tömegéből. A vásárlók figyelmét el kell nyerni, és meg kell tartani. Ehhez már nem elég jelen lenni a különböző közösségi oldalakon vagy a YouTube-on; blogolni kell – méghozzá gyakran és magas minőségben.
Olvass tovább >>
2018.11.07.
A közösségi médiumok kétirányú kommunikációs csatornaként működnek: a fogyasztók nemcsak elégedettségüket fejezhetik ki egy-egy márka iránt a különböző platformokon, de legalább annyira hangot adhatnak nemtetszésüknek is. Utóbbi esetben a vállalatoknak érdemes a probléma elébe menni, hogy megőrizhessék hitelességüket követőik szemében. Nézzük, miként célszerű eljárni a márkákat érő kommentek esetében!
Olvass tovább >>
2018.10.30.
Aki próbált már életében egy bevásárlócetlinél összetettebb dolgot írni, az alighanem találkozott azzal a jelenséggel, amit az angol Fear of the Blank Page-nek (félelem az üres papírtól) nevez. A fehér képernyőn villogó kurzor valóban ijesztő, ha már órák óta szenvedünk az ötlettelenségtől – és ne legyenek illúzióink, minden szövegíró életében egyszer csak beáll a satufék, amikor leblokkol az agy, és elfogy a kreativitás. Mit lehet ilyenkor tenni: stresszelni, kételkedni önmagunkban, feladni, üvölteni, sírni? Akár, de azért adunk 10+1 tippet, amikkel hatékonyabban lábalhatunk ki a gödörből.
Olvass tovább >>
2018.10.24.
Ha arra kérnénk, hogy javasolj egy navigációs programot nekünk, mi jutna először eszedbe?
A felhasználói adatok alapján valószínűleg a Google Maps szolgáltatást ajánlanád, hiszen ez az egyik leggyakrabban használt útvonaltervező és térképeszköz. Nem lehet parlagon hagyni a Maps magas elérési potenciálját: ingyenes elhelyezéshez juthatsz általa, és könnyen előfordulhat, hogy a vevőszerzésben is a segítségedre lesz. Minden fizikai bolttal rendelkező vállalkozás számára erősen ajánlott a Google Térképen történő regisztráció.
Olvass tovább >>
2018.10.19.
Hogy a kérdést megválaszolhassuk, érdemes az ügyfelek fejével gondolkodni. Tegyük fel, hogy rákeresnek a telefonos értékesítéssel foglalkozó cégekre, ám a Google-ben javarészt álláshirdetésekkel találkoznak. Oldalak tucatjait kell átböngészniük, mire releváns találatra – azaz az Ön cégére - bukkannak. Kevésbé virágnyelven megfogalmazva ez azt jelenti, hogy egyáltalán nem találják meg vállalkozását.
Olvass tovább >>
2018.10.16.
2018 júniusában az Instagramon már több mint 1 milliárd aktív felhasználó volt – a növekedés dinamizmusát tekintve pedig megelőzte a Facebookot és a Snapchatet is. Az IGTV (az Instagram videoplatformja) megjelenése óta pedig a tartalomgyártók számára is egyre több lehetőséget biztosít: az alkalmazásba már 1 órás anyag is feltölthető. A Facebookot is túlszárnyalja, ha az üzleti potenciál növelését és az organikus találati listán való megjelenéseket nézzük. De ne szaladjunk ennyire előre - nézzük, hogy miért is nevezhetjük ezt a felületet „csodának”!
Olvass tovább >>
2018.10.11.
A jó pozíciók megőrzésének érdekében fokozott óvatossággal kell eljárni egy honlap átalakításánál. Nem elég az ügyfelek igényeit figyelembe véve felhasználóbarát, modern designnal bíró platformot létrehozni, a Google algoritmusainak és a keresőrobotok által támasztott elvárásoknak is meg kell felelni. Összegyűjtöttük, hogy mikre érdemes odafigyelni weboldalcsere esetén.
Olvass tovább >>
2018.10.09.
Adott két Google termék/szolgáltatás, az Analytics és az Ads — nyilvánvalóan jóban vannak egymással. De akkor hogy fordulhat elő, hogy azonos mutatóknál, azonos időszakot vizsgálva eltérő számokat látunk a két felületen? Rögtön elmagyarázzuk.
Olvass tovább >>
2018.10.05.
2018-at írunk, ma már hatalmas luxus (és óriási öngól), ha nem használjuk ki a közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket: szerepük jelentős a vállalkozások életében. Segítségükkel hatékony márkaépítésbe foghatunk, népszerűbbé tehetjük szolgáltatásainkat és/vagy termékeinket. Különösen indokolt jelen lennünk ezeken a platformokon, ha követőtáborunkat gyarapítanánk vagy weboldalunkból származó online forgalmunkat növelnénk.
Olvass tovább >>
2018.10.02.
Minden cég életében rendkívül fontos a megtérülés. Azért, hogy tudatában legyél, jövedelmező módon reklámozol-e az egyes hirdetési rendszereken, a ROI számítást kell alkalmaznod. Cikkünkből megtudhatod, hogyan kalkulálhatsz a rendelkezésedre álló adatokból, illetve azt is, hogy miért nem végzünk előzetes becsléseket potenciális és meglévő ügyfeleinknek.
Olvass tovább >>
2018.09.26.
A kampánymenedzserek legtöbbje hosszú éveken át meg volt győződve arról, hogy a Facebook főként brandépítésre használható. Mostanra azonban már mindenki számára nyilvánvalóvá vált, hogy direkt eladásra is alkalmas lehet, hála az egyre szélesedő hirdetési megoldásoknak.
Olvass tovább >>
2018.09.19.
A Google Adsben keresési hirdetések esetén alapvetően a kulcsszavakkal célzunk – egyéni preferenciák szerint különböző egyezési típusokat is beállíthatunk. Utóbbiak azért fontosak, mert segítségükkel bővíthetjük és szűkíthetjük keresési kifejezéseink körét, amikre szeretnénk, hogy hirdetéseink megjelenjenek - természetesen az üzleti célokat és a szegmenst, sőt a célcsoportunkat is figyelembe véve.
Olvass tovább >>
2018.09.13.
Egy idei felmérés szerint, amit meghatározó európai és amerikai divatcégek között végeztek, a vállalatok 78%-a használta az influencer marketinget 2017-ben[1], a Forbes előrejelzése szerint pedig ez az arány csak növekedni fog jövőre[2]. Kisebb és nagyobb cégek a piac minden szegmenséből a népszerű bloggerek, vloggerek és meghatározó közösségi média véleményvezérek felé fordulnak, hogy termékeiket népszerűsítsék, vagy éppen márkaismertségüket növeljék. Ne legyenek kétségeink: idehaza sem állhat semmi az influencer marketing útjába!
Olvass tovább >>
2018.09.05.
Évek óta olvassuk, hallgatjuk, hogy a linképítés és úgy általában véve a SEO halott. Mondják ezt a laikusok és az online marketing területén tevékenykedő szakemberek. De miéééért? – merül fel az ábeli kérdés.
Olvass tovább >>
2018.08.30.
2015 áprilisában jókora riadalmat keltett a Google a weblaptulajdonosok körében, amikor bejelentette a mobilbarát frissítést - a szakmában a "mobilegeddon" kifejezés is napvilágot látott ekkoriban. Számos rémhír is elterjedt, miszerint ha oldalunk nem rendelkezik mobilbarát verzióval, akkor hátrébb kerülhetünk a találati listán. Mindez abból fakadt, hogy sokan félreértelmezték, kiforgatták a Google eredeti közleményét.
Olvass tovább >>
2018.08.22.
Az egyszerű és gyors válasz erre a kérdésre az lenne, hogy természetesen igen, baj. A dolog azonban összetettebb annál, semhogy ennyivel letudhatnánk. A duplikált tartalmak egyes felmérések szerint az internet 29%-át teszik ki, így nehéz lenne patás ördögként beállítani a többszörösen megjelenő szövegblokkokat. Ugyanakkor tény, hogy a Google az eredetiséget preferálja, így más website-ok tartalmának lemásolása, vagy a saját oldalunkon megjelenő szöveg megsokszorozása komoly károkat okozhat a találati listán elért helyezéseinknek. Blogbejegyzésünkben górcső alá vesszük a duplikált szöveges tartalmakat, és eloszlatjuk a leggyakoribb tévhiteket.
Olvass tovább >>
2018.08.15.
Egyre gyakrabban futunk bele olyan hírekbe, hogy hackerek több tízezer vagy éppen több millió felhasználó adatait lopták el Gmailen vagy Facebookon keresztül. Ez magánfiókunk esetében is igen kellemetlen, egy céges account feltörése pedig anyagilag is megroppanhatja vállalkozásunkat.
Olvass tovább >>
2018.08.10.
A digitális világban számos platformot találunk, amiket remekül alkalmazhatunk vállalkozásunk imidzsének növelésére vagy éppen brandépítésre. Mivel a vásárlóképes célcsoport (18-55 év) túlnyomó többsége fent van valamilyen közösségi oldalon – hatalmas baklövés lenne nem élni ezzel a lehetőséggel. Nézzük meg, hogy milyen opciók és kihívások rejlenek a Twitterben, a Facebookban vagy éppen az Instagramban!
Olvass tovább >>
2018.08.08.
Sokan elhatározzák, hogy felpörgetik weboldaluk forgalmát: a keresőoptimalizálás (SEO) segítségével növelhetik a látogatottságot, egyúttal az eladások számát. Ennek rövid távú megvalósítása nem, hosszú távú kivitelezése azonban nagyon is lehetséges. Hogy mi kell a „maratoni út” sikeres megtételéhez? Mutatjuk!
Olvass tovább >>
2018.08.01.
A Google szolgáltatása, az AdWords közel két évtizedes múltra tekint vissza. Rendeltetése azóta is töretlenül a felhasználók hirdetéseinek minél pontosabb célzása és promotálása a Google kereső felületén, más szolgáltatásokban (pl. Gmail, Maps), valamint egyéb internetes oldalakon (pl. hírközlő és publikációs szájtok).
Olvass tovább >>
2018.07.25.
Az interneten számtalan útmutató található kulcsszókutatás kapcsán, azonban egy sem számol be ennek jelentőségéről. A weblaptulajdonosok többsége nem is fektet rá akkora hangsúlyt, mint amennyire szükségszerű lenne. A megfelelő kifejezések felkutatása hosszú távon komoly jelentőséggel bír.
Olvass tovább >>
2018.07.20.
Amikor úgy döntünk, hogy szeretnénk lefejlesztetni egy tetszetős, modern weboldalt, vagy csak a régit pofoznánk ki, jogosan merül fel az igény: a találati lista elejére akarok kerülni!
Azonban a keresőoptimalizálási (Search Engine Optimization - SEO) szempontok figyelembevételének szükségességéről a mai napig megoszlanak a vélemények. Míg egyesek azt állítják, semmilyen hátrányunk nem származhat a szakemberek bevonása nélküli weboldalfejlesztésből, mások arra hívják fel a figyelmünket, ha a honlapunk optimalizálását hozzá nem értőkre bízzuk, kulcsszavaink pozícióinak visszaesése elkerülhetetlen lesz. Hol az igazság?
Olvass tovább >>
2018.07.12.
Ügyfelünk honlapja szép fejlődést mutatott az általunk optimalizált kulcsszavak tekintetében. Egyes szerződött kifejezések már a Google találati lista első oldalán szerepeltek; a nehezebb, általánosabb keresőszavak lassabb tempójú javulással reagáltak az általunk végzett módosításokra.
Egyik napról a másikra azonban az organikus találati lista legelső helyén lévő kulcsszavak visszaestek. Ezt nemcsak saját fejlesztésű rendszerünk, de ügyfelünk is jelezte.
Olvass tovább >>
2017.07.06.
Az utóbbi hónapokban egymást érték a különböző felmérések a hazai e-kereskedelem eredményeiről, ezért készítettünk egy gyors összefoglalót a legfontosabb és legmeghökkentőbb adatokról. Ha kíváncsi vagy a legújabb trendekre és a hazai online vásárlási szokásokra, akkor olvass tovább!
Olvass tovább >>
2016.12.21.
Amit most leírunk, az a 10 éves fennállásunk óta először történt meg velünk, és szerintünk az elkövetkező 10 évben sem fog sokszor. Egy rendhagyó esettanulmány következik egy ügyfelünk –szó szerint– megállíthatatlan SEO sikeréről…
Olvass tovább >>
2016.12.15.
A Google keresőoptimalizálás és az AdWords hirdetés ma már szinte minden vállalkozás számára kikerülhetetlen marketing eszköz. Elemzésünkben az ügynökségi díjakat vettük górcső alá.
Olvass tovább >>
2015.10.29.
Másfél évtizede kezdte meg a világ online meghódítását a ma ismert leghatékonyabb hirdetési rendszer.
Olvass tovább >>
2014.09.15.
Régóta fontolgattuk, hogy ideje lenne már egy bombabiztos, titkos útmutatót adni arra vonatkozóan, hogyan különböztethetik meg a megbízók a profi és az amatőr keresőoptimalizálási cégeket.
Olvass tovább >>
2014.07.25.
Régi ügyfeleinknek biztosan feltűnt, hogy weboldalt váltottunk! Mindenki, aki egy igazán pörgős cégnél dolgozik, tudja, hogy általában mindenre jut idő, csak a saját teendőkre nem. Ám most mégis elhatároztuk, hogy kiszakítunk a saját magunk számára is egy kis időt és energiát, és alaposan rendbe tesszük a saját házunk táját is.
Olvass tovább >>
2014.05.22.
Mostanában azon kaptuk magunkat, hogy lassan visszajáró vendégek vagyunk a Groundon. Ez nem is csoda, mert a Google hazai központja mindig jó hangulatú, kötetlen szakmai találkozók helyszíne. A napi hajtásban pedig mindig jól jön a friss energia, a szakmai inspiráció. Múlt héten a Google Ügynökségi Napjára, a CEE Agency Day-re, azaz a közép-kelet-európai Google partnerügynökségek éves konferenciája kaptunk meghívást.
Olvass tovább >>
2014.04.01.
Évek óta azt látjuk, hogy a visszakövethető, mérhető eredményesség igénye alaposan újraírja a cégek marketingstratégiáját, és ezt a tendenciát erősítette meg a közelmúltban az Evolution – Az online evolúció napja c. konferencia is számunkra. Éljen a keresőmarketing!
Olvass tovább >>
2014.03.31.
Tudta, hogy a Google mindig válogatott, exkluzív badarságokkal ünnepli a bolondok napját? Fussuk át az eddigi évek abszurd ötleteit: keresés gondolatolvasással, okosital, jövőbelátás, kutatóközpont a Holdon, gimnasztikával irányítható Gmail...
Olvass tovább >>
2014.03.19.
A Google Partner státuszt csak azok az ügynökségek kapják meg, melyek szakmai színvonalát a Google elismeri és szavatolja. Soha ne bízza hát a véletlenre, amikor AdWords ügynökséget választ, hiszen használhatja ezt az objektív kritériumrendszert!
Olvass tovább >>
2014.03.14.
Kíváncsiak voltunk a Groundra, ezért kipróbáltuk. Kreatív, egyedi környezetben veséztük ki a haladó remarketing technikákat...
Olvass tovább >>