2020.11.05.
Nem minden vevő egyforma. Van olyan, akire nem érdemes időt fecsérelni, néhány viszont ragaszkodni fog hozzád és lojális, visszatérő vásárlód lesz. Hogy határozhatod meg legjobban a két típus közötti különbséget?
Olvass tovább >>
2020.03.27.
A koronavírus eddigi tanulságaiból talán a legfontosabb gondolat: ezzel csak együtt leszünk képesek megbirkózni.
Olvass tovább >>
2020.03.17.
A kialakult helyzettel kapcsolatban szeretnénk néhány szót szólni partnereinkhez, kifejezni együttérzésünket, és leszögezni, hogy ahol tudunk, segítünk.
Olvass tovább >>
2020.02.13.
A világ legnagyobb üzleti közösségi oldalaként aposztrofált LinkedIn immár Magyarországon is közel 1 millió felhasználót tudhat magáénak, így jogosan merül fel a kérdés, hogy megéri-e akár nagyobb összeget is szánni arra, hogy ezen a felületen hirdessünk. Az alábbiakban e kérdésben tesszük mérlegre az érveket és az ellenérveket, majd megpróbáljuk ezek alapján levonni a konklúziót.
Olvass tovább >>
2020.01.27.
Bár az Instagram eredeti célja a fényképmegosztás volt, valójában ennél ma már sokkal több kiaknázható lehetőséget tartogat. Miért? Mert az általunk feltöltött vizuális tartalom nemcsak élményt nyújthat a felhasználóknak – akik túlnyomórészt a fiatalabb generációk táborát alkotják –, hanem érdeklődésüket és elköteleződésüket fenntartva potenciális vásárlóinkká teheti őket. Üzleti profilunkon keresztül megismerhetik márkánk arculatát, küldetését, céljait, termékeit és irányelveit, emellett tájékozódhatnak szezonális kedvezményeinkről és a vállalkozásunkhoz kapcsolódó általánosabb információkról is. Cikksorozatunk első részében összeszedtük, hogy mire érdemes figyelni egy jó Instagram-feed kialakításánál.
Olvass tovább >>
2019.11.27.
Stílusosan egy Warren Buffet klasszikussal kezdenénk, ami valójában két szabály, melyeket betartva nem lehet baj.
Az első, hogy sose veszíts pénzt, a második pedig, hogy mindig tartsd magad az első szabályhoz.
És akkor itt be is fejezhetnénk, ilyen egyszerű ez, kérem szépen.
Olvass tovább >>
2019.09.18.
Miközben a keresőoptimalizálás és a biztonságos webhely-üzemeltetés szempontjából is ajánlott eszköz régi felülete megszűnőfélben van, addig az új verzió rendre újabb funkciókkal gazdagodik. Nemrég került bele a teljes domain-tulajdon ellenőrzés funkció a DNS-rekord hozzáadásával — vagyis a http/https, www- és egyéb aldomaineket nem kell külön-külön hitelesíteni.
Olvass tovább >>
2019.08.08.
Káosz uralta struktúra, sietve összeállított csoportosítás, következetlen szöveges és képi tartalmak. Számos ilyen vagy ehhez hasonló hibával találkozhatunk a különböző weboldalakon — ezektől nemcsak egy webergonómia-szakértő, de egy felhasználó is sikítófrászt kaphat. Ahhoz, hogy te véletlenül se kövess el ilyen ballépéseket, érdemes betartanod néhány szabályt. Cikkünkben összegyűjtöttük a legalapvetőbbeket, melyek használatával esztétikus, felhasználóbarát, és nem utolsósorban több kattintást eredményező weboldalt készíthetsz.
Olvass tovább >>
2019.04.12.
Ti megbíznátok egy olyan emberben, aki folyamatosan agresszív véleményeket ír, megspékelve némi rasszizmussal, könnyen leleplezhető hazugságokkal és alpári stílusban? Gyanítjuk, hogy nem. Nos, a Google nem így van ezzel: szerinte Bangó Zoltán – aki minden említett kritériumnak megfelel – egy véleményvezér. Értékelései több esetben is a legrelevánsabbnak számítanak a keresőóriás szemében. Hogy egy kamuprofilú felhasználóval vagy egy őrülttel (esetleg a kettő kombójával) van-e dolgunk, nem tudjuk, az eset – ami aligha tekinthető egyedinek – azonban komoly kérdéseket vet fel a Google értékelési és ellenőrzési rendszerével kapcsolatban.
Olvass tovább >>
2019.01.23.
A Google 2018-ban is számos újítást vezetett be a fizetett hirdetések terén, és ezek hatása bizony az idei évben is érződni fog. A kaliforniai cég nem tért le a korábbi években megkezdett útról, úgyhogy az innovációk többségét az automatizálás és a mesterséges intelligencia ihlette. Megmutatjuk, szerintünk mi az 5 legfontosabb változás, ami hosszú távon is kihat majd a hirdetők és hirdetéskezelők mindennapjaira.
Olvass tovább >>
2019.01.11.
Cikksorozatunk első részében a Joomla és a PrestaShop rendszereket vizsgáltuk, most pedig a másik két nagyágyú, a Magento és a WordPress/WooCommerce kerül sorra. Utóbbit több mint kétmillió online kereskedés használja, de a Magentónak sincs szégyenkeznivalója a maga negyedmillió ügyfelével. Mindkét platformra igaz, hogy ingyenes megoldásként is megállja a helyét, az igazán különleges funkciókért azonban a pénztárcánkat is elő kell vennünk. A részletes táblázatoknak köszönhetően pontos képet kaphatsz arról, hogy a te cégedhez melyik megoldás illik leginkább. Tudj meg minden lényegeset a Magentóról és a WordPressről!
Olvass tovább >>
2019.01.08.
Nem meglepő módon 2019-ben is tovább erősödik a videóra és mobilra optimalizált hirdetések fontossága. Köztudott, hogy mobilon az álló formátumú anyagok megjelenése az ideális, éppen ezért javasolt az ilyen elrendezésű videók készítése. A képeknél szintén a mobilra való optimalizálásra célszerű törekedni, a forgalomterelő hirdetéseknél például négyzetes, 1:1 arányú grafikákat érdemes használni. A Facebook statisztikái szerint ha ezeket alkalmazod, jobb átkattintási arányt érhetsz el.
Olvass tovább >>
2018.12.05.
A kulcsszóegyezési típusokkal szabályozható, hogy a Google-keresések közül mely kulcsszavak aktiválják a hirdetéseinket. Míg a pontos egyezés esetén a kulcsszó szövegének meg kell egyeznie a keresési kifejezéssel, addig az általános egyezésnél akár a kulcsszó szinonimája is megfelelő lehet. Vegyük sorra a jelenleg működő 4+1 egyezési típust!
Olvass tovább >>
2018.11.30.
A múlt héten bemutatott bérelhető webshopok mindegyike ugyanazzal a hátránnyal rendelkezik: egyedi dizájn és integrálható funkciók terén korlátozottabbak a lehetőségeik. Márpedig kiélezett piaci helyzetben sokszor épp ezek segíthetnének a konkurencia megelőzésében, a hatékonyabb webáruház keresőoptimalizálásban, vagy az ügyfelek jobb és hatékonyabb kiszolgálásában. Ilyenkor érdemes elgondolkodni a nyílt forráskódú CMS-eken (content management system, tartalomkezelő rendszer) amik nagyfokú rugalmasságot és gazdag funkcionalitást biztosítanak. Bejegyzésünkben a Joomla és a PrestaShop rendszereket mutatjuk be részletesen, jövő héten pedig a Magento és a WordPress kerül sorra. Böngészd végig a táblázatokat, ismerd meg az előnyöket és a funkciókat!
Olvass tovább >>
2018.11.23.
Egy korábbi blogbejegyzésünkben igyekeztünk támpontokat adni, hogy milyen típusú webáruházat célszerű indítani: egyedi fejlesztésűt, bérelhetőt, esetleg nyílt forráskódú CMS-t. Ezúttal a hazánkban legnépszerűbb bérelhető webshopokat vizsgáljuk meg tüzetesebben, kitérve azok előnyeire és esetleges hibáira is. Mind az UNAS, mind a ShopRenter és a Shopify funkciók és lehetőségek garmadájával kecsegtet – érdemes időt szakítani ezek megismerésére, hogy az ügyfeleink kényelmét, a látogatottság növelését, és saját mindennapi munkánkat segítő rendszerrel vághassunk neki az online kereskedelemnek.
Olvass tovább >>
2018.11.09.
Az egyszerű kampányok és üzleti stratégiák ideje lejárt – a reklámzaj olyannyira erős lett, hogy cég legyen a talpán, aki ki tud tűnni a vállalkozások tömegéből. A vásárlók figyelmét el kell nyerni, és meg kell tartani. Ehhez már nem elég jelen lenni a különböző közösségi oldalakon vagy a YouTube-on; blogolni kell – méghozzá gyakran és magas minőségben.
Olvass tovább >>
2018.11.07.
A közösségi médiumok kétirányú kommunikációs csatornaként működnek: a fogyasztók nemcsak elégedettségüket fejezhetik ki egy-egy márka iránt a különböző platformokon, de legalább annyira hangot adhatnak nemtetszésüknek is. Utóbbi esetben a vállalatoknak érdemes a probléma elébe menni, hogy megőrizhessék hitelességüket követőik szemében. Nézzük, miként célszerű eljárni a márkákat érő kommentek esetében!
Olvass tovább >>
2018.10.24.
Ha arra kérnénk, hogy javasolj egy navigációs programot nekünk, mi jutna először eszedbe?
A felhasználói adatok alapján valószínűleg a Google Maps szolgáltatást ajánlanád, hiszen ez az egyik leggyakrabban használt útvonaltervező és térképeszköz. Nem lehet parlagon hagyni a Maps magas elérési potenciálját: ingyenes elhelyezéshez juthatsz általa, és könnyen előfordulhat, hogy a vevőszerzésben is a segítségedre lesz. Minden fizikai bolttal rendelkező vállalkozás számára erősen ajánlott a Google Térképen történő regisztráció.
Olvass tovább >>
2018.09.13.
Egy idei felmérés szerint, amit meghatározó európai és amerikai divatcégek között végeztek, a vállalatok 78%-a használta az influencer marketinget 2017-ben[1], a Forbes előrejelzése szerint pedig ez az arány csak növekedni fog jövőre[2]. Kisebb és nagyobb cégek a piac minden szegmenséből a népszerű bloggerek, vloggerek és meghatározó közösségi média véleményvezérek felé fordulnak, hogy termékeiket népszerűsítsék, vagy éppen márkaismertségüket növeljék. Ne legyenek kétségeink: idehaza sem állhat semmi az influencer marketing útjába!
Olvass tovább >>
2018.08.15.
Egyre gyakrabban futunk bele olyan hírekbe, hogy hackerek több tízezer vagy éppen több millió felhasználó adatait lopták el Gmailen vagy Facebookon keresztül. Ez magánfiókunk esetében is igen kellemetlen, egy céges account feltörése pedig anyagilag is megroppanhatja vállalkozásunkat.
Olvass tovább >>
2018.08.10.
A digitális világban számos platformot találunk, amiket remekül alkalmazhatunk vállalkozásunk imidzsének növelésére vagy éppen brandépítésre. Mivel a vásárlóképes célcsoport (18-55 év) túlnyomó többsége fent van valamilyen közösségi oldalon – hatalmas baklövés lenne nem élni ezzel a lehetőséggel. Nézzük meg, hogy milyen opciók és kihívások rejlenek a Twitterben, a Facebookban vagy éppen az Instagramban!
Olvass tovább >>
2017.07.06.
Az utóbbi hónapokban egymást érték a különböző felmérések a hazai e-kereskedelem eredményeiről, ezért készítettünk egy gyors összefoglalót a legfontosabb és legmeghökkentőbb adatokról. Ha kíváncsi vagy a legújabb trendekre és a hazai online vásárlási szokásokra, akkor olvass tovább!
Olvass tovább >>
2016.12.21.
Amit most leírunk, az a 10 éves fennállásunk óta először történt meg velünk, és szerintünk az elkövetkező 10 évben sem fog sokszor. Egy rendhagyó esettanulmány következik egy ügyfelünk –szó szerint– megállíthatatlan SEO sikeréről…
Olvass tovább >>
2016.12.15.
A Google keresőoptimalizálás és az AdWords hirdetés ma már szinte minden vállalkozás számára kikerülhetetlen marketing eszköz. Elemzésünkben az ügynökségi díjakat vettük górcső alá.
Olvass tovább >>
2014.07.25.
Régi ügyfeleinknek biztosan feltűnt, hogy weboldalt váltottunk! Mindenki, aki egy igazán pörgős cégnél dolgozik, tudja, hogy általában mindenre jut idő, csak a saját teendőkre nem. Ám most mégis elhatároztuk, hogy kiszakítunk a saját magunk számára is egy kis időt és energiát, és alaposan rendbe tesszük a saját házunk táját is.
Olvass tovább >>