A Facebook újdonságai, amik mellett te sem mehetsz el
Nem meglepő módon 2019-ben is tovább erősödik a videóra és mobilra optimalizált hirdetések fontossága. Köztudott, hogy mobilon az álló formátumú anyagok megjelenése az ideális, éppen ezért javasolt az ilyen elrendezésű videók készítése. A képeknél szintén a mobilra való optimalizálásra célszerű törekedni, a forgalomterelő hirdetéseknél például négyzetes, 1:1 arányú grafikákat érdemes használni. A Facebook statisztikái szerint ha ezeket alkalmazod, jobb átkattintási arányt érhetsz el.
A Stories
Az Instagram után a Facebookra is megérkezett a Stories-hirdetés. Itt két dologra hívjuk fel a figyelmed: dolgozz megfelelő méretű kreatívokkal a kifogástalan megjelenítés érdekében, és ne feledd, hogy alapértelmezetten minden hirdetés megjelenik a Storiesban is (a funkció személyre szabottan aktiválható és letiltható)!
Ha már Stories…
Instagramon már többképes Stories-hirdetésekkel, azaz Galéria-hirdetésekkel is dolgozhatsz. Egy kreatívon belül több fényképet és videót használhatsz termékeid és szolgáltatásaid bemutatására. Ha webáruházad van, akkor érdemes már ma kipróbálnod ezt a funkciót.
Megjelentek a videósablonok is a platformon, amelyek segítségével képekből és feliratokból könnyedén készíthetsz saját videókat. Mi a rajongógyűjtő kampányoknál már kipróbáltuk, és jó hatással volt az átkattintási arányra. Teszteld te is!
Folytonos információcsere
Ha mobilon nem szuperál a weboldalad, a Facebookon „instant” microsite-ot is készíthetsz. Ez persze nem újdonság, lánykorában Canvas, azaz Vászon elnevezésen indult, most az Instant élmény névre hallgat. Már az űrlapok oldalba történő beágyazására is lehetőséget nyújt. Használatával hatékonyabban kommunikálhatsz a termékeid és szolgáltatásaid iránt érdeklődőkkel, és ők is veled.
Elégedett vagy a termékkatalógus hirdetések nyújtotta lehetőségekkel? Akkor a következő hír olvasása után még inkább elégedett leszel: már elérhető az egyedi keret és matrica is, melyek segítségével az aktuális szezonnak vagy akciónak megfelelő designba öltöztetheted a hirdetéseidet.
Láthatod, hogy a videós tartalmak körül nagy a mozgolódás. Minden új funkció és elérhető frissítés arra sarkall, hogy mozgóképes tartalmakat jeleníts meg a felhasználóknak. Eljött az ideje, hogy komolyabban foglalkozz a videókkal – ne maradj le a versenytársaidtól!