Facebook blog profil, brand, hirdetés, poszt, ...

Facebook cikkek

Platformok harca: Facebook vs. Google Ads

Platformok harca: Facebook vs. Google Ads

2018.11.27.

Az online marketing ringjében két óriás méri össze az erejét: a kék sarokban a Facebook, a pirosban pedig a Google Ads áll. Hogy melyik versenyző a hatékonyabb, a több profitot termelő, arról máig megoszlanak a vélemények. Válasszunk közülük a kereslet-kínálat figyelembevételével és a pénztárcánk vastagságához mérten!

Olvass tovább >>

Insta(nt) csoda

Insta(nt) csoda

2018.10.16.

2018 júniusában az Instagramon már több mint 1 milliárd aktív felhasználó volt – a növekedés dinamizmusát tekintve pedig megelőzte a Facebookot és a Snapchatet is. Az IGTV (az Instagram videoplatformja) megjelenése óta pedig a tartalomgyártók számára is egyre több lehetőséget biztosít: az alkalmazásba már 1 órás anyag is feltölthető. A Facebookot is túlszárnyalja, ha az üzleti potenciál növelését és az organikus találati listán való megjelenéseket nézzük. De ne szaladjunk ennyire előre - nézzük, hogy miért is nevezhetjük ezt a felületet „csodának”!

Olvass tovább >>

Miért fontos, hogy jelen legyünk a közösségi oldalakon - már nem elég a weboldal?

Miért fontos, hogy jelen legyünk a közösségi oldalakon - már nem elég a weboldal?

2018.10.05.

2018-at írunk, ma már hatalmas luxus (és óriási öngól), ha nem használjuk ki a közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket: szerepük jelentős a vállalkozások életében. Segítségükkel hatékony márkaépítésbe foghatunk, népszerűbbé tehetjük szolgáltatásainkat és/vagy termékeinket. Különösen indokolt jelen lennünk ezeken a platformokon, ha követőtáborunkat gyarapítanánk vagy weboldalunkból származó online forgalmunkat növelnénk.

Olvass tovább >>

A Facebook nem webshop…vagy mégis?

A Facebook nem webshop…vagy mégis?

2018.09.26.

A kampánymenedzserek legtöbbje hosszú éveken át meg volt győződve arról, hogy a Facebook főként brandépítésre használható. Mostanra azonban már mindenki számára nyilvánvalóvá vált, hogy direkt eladásra is alkalmas lehet, hála az egyre szélesedő hirdetési megoldásoknak.

Olvass tovább >>

Vissza az oldal tetejére