PPC / Google Ads blog kampány kezelés, hirdetés, ...

PPC / Google Ads cikkek

Webáruház marketing körkép II. rész – Google Ads

Webáruház marketing körkép II. rész – Google Ads

2020.04.29.

Cikksorozatunk első részében a Google Analyticsről írtunk, és bemutattuk, hogy miért fontos mérni a webáruházak folyamatait. Ezúttal a Google hirdetési rendszerével, az Adsszel (korábban Adwords) foglalkozunk, amely abban lehet a segítségedre, hogy a termékeidet, szolgáltatásaidat megismertesd az érdeklődőkkel, ezáltal pedig akár jelentős mértékben növeld az online boltod forgalmát.

Olvass tovább >>

Webáruház marketing körkép I. rész – Google Analytics

Webáruház marketing körkép I. rész – Google Analytics

2020.04.06.

Ahhoz, hogy egy webáruház eredményesen működjön, a potenciális vásárlókat meg kell szólítani. Ennek érdekében pedig alaposan átgondolt marketingstratégiára van szükség. Új cikksorozatunkban azokat az eszközöket, illetve platformokat vesszük górcső alá, amelyek hathatós segítséget nyújthatnak a webshopod termékeinek népszerűsítésében – feltéve, hogy a megfelelő módon alkalmazod ezeket. Elsőként a Google Analyticsszel foglalkozunk.

Olvass tovább >>

Direct/none forgalom – a Google Analytics Bermuda-háromszöge

Direct/none forgalom – a Google Analytics Bermuda-háromszöge

2020.02.21.

Gondolhatnánk, hogy semmi különös nincs abban, ha a felhasználók direkt forrásból érkeznek a weboldalunkra, de mégis gyanús (sőt, gyakran nemkívánatos), ha ezt kiemelkedően nagy számban tapasztaljuk. Az igazán ismert site-ok esetében persze előfordulhat a direkt forgalom magas aránya, de egy kevésbé látogatott weboldal címét nem valószínű, hogy minden előzményismeret nélkül beírják a felhasználók a böngésző címsorába.
Az alábbiakban olyan eseteket tekintünk át a teljesség igénye nélkül, amelyekben a munkamenetet különféle mérési nehézségekből vagy technológiai korlátokból kifolyólag a direkt forgalomhoz számolja a Google Analytics. Ezekkel mindenképpen érdemes tisztában lenned ahhoz, hogy a látogatói adatokat helyesen tudd értelmezni.

Olvass tovább >>

Így kaphat zöld utat a Shopping-kampányod

Így kaphat zöld utat a Shopping-kampányod

2019.10.09.

2019 júliusa óta a magyar online hirdetési szektorban is indíthatunk termékalapú hirdetéseket (Google Shopping). Egy korábbi cikkünkben már olvashattál a Shopping fontosságáról, működési mechanizmusáról és az előnyeiről is, amiket nem szabad figyelmen kívül hagyni — pláne a termékforgalmazóknak. A bejegyzésben kitértünk az Ads és a Google Merchant Center kapcsolatára is, de most mélyebbre ásunk, és még több infót hozunk, hogy aktuális Shopping-kampányaid zökkenőmentesen futhassanak.

Olvass tovább >>

Webshop követelmények Shopping-hirdetőknek

Webshop követelmények Shopping-hirdetőknek

2019.09.11.

Egy korábbi bejegyzésükben már olvashattál arról, hogy mik azok a Shopping-hirdetések, hogy a Google milyen feltételekhez köti a megjelenésüket, illetve, hogy mikre kell odafigyelned a termékfeed kitöltése közben. Arról azonban keveset hallani, hogy a webshopokat illetően is akad „néhány” követelménye a keresőóriásnak. Cikkünkben ezekről olvashatsz.

Olvass tovább >>

Mi történik a Facebook hirdetéskezelőjével?

Mi történik a Facebook hirdetéskezelőjével?

2019.03.07.

A Facebook Business ismét egy nagyobb volumenű változtatással rukkol elő. Friss információink szerint 2019. szeptember 9-től a költségkeret beállítás hirdetéssorozat-szintről kampányszintre kerül. Működése várhatóan hasonló lesz a Google Ads platforméhoz: ott is kampányszinten határozhatjuk meg a napi keretet, a hirdetéssorozatoknál nincs erre lehetőség.

Olvass tovább >>

Remarketing – mindenki csinálja

Remarketing – mindenki csinálja

2019.02.22.

Akár szolgáltatást kínáló weboldalad van, akár termékeket értékesítesz egy webshopban, számolnod kell azzal, hogy a látogatóid kapcsolatfelvétel nélkül távoznak a honlapodról. Ennek számos oka lehet, azonban ilyenkor sincs minden veszve. Ahelyett, hogy a havi kimutatások felett búslakodnál, vagy az elúszott pénzedet kergetnéd, a remarketinget is választhatod. Tudd meg, hogy mik az előnyei, és hogyan aknázhatod ki a benne rejlő lehetőségeket!

Olvass tovább >>

Google Ad Grants – egy mód az ingyenes hirdetésre

Google Ad Grants – egy mód az ingyenes hirdetésre

2019.02.07.

Az Ads rendszerében a Google költségén is hirdethetünk – persze ehhez nem árt, ha regisztrált közhasznú szervezetként működünk, és megfelelünk néhány kritériumnak. Nézzük, miről is van szó pontosan!
A Google Ad Grants programjának segítségével keresési hirdetéseket jeleníthetünk meg a szervezetünkkel összefüggésben. Erre havonta 10.000 dollár, azaz körülbelül 2,8 millió forintnak megfelelő összeg áll rendelkezésre, amit a Google biztosít számunkra.
A keresőóriás számos bejegyzett nonprofit szervezetet támogat, melyek a Google filozófiáját vallják, és céljuk, hogy közösségi szolgáltatásokkal előremozdítsák a világot a tudomány, a technológia, az oktatás, a globális közegészségügy, a környezetvédelem, a fiatalok érdekképviselete és a művészetek terén.

Olvass tovább >>

Hirdetések szüneteltetése a Google Adsben

Hirdetések szüneteltetése a Google Adsben

2019.01.15.

A hirdetéskezelés során mindig arra törekszünk, hogy a rendelkezésre álló költségkeretet a lehető leghatékonyabb módon használjuk fel. De mi történik, ha akadnak olyan időszakok, amikor egyszerűen nem éri meg hirdetni?
Sokszor felmerül a kérdés, hogy a különböző intervallumokban mekkora költségkerettel fussanak a kampányok, illetve legyen-e olyan etap, amikor egyáltalán nem jelennek meg hirdetések. A válaszadást a már megszokott „az attól függ” felvezetéssel is indíthatnánk, vagy azzal, hogy „ahány vállalkozás, annyi különböző megoldás”. Beszéljenek inkább azok a tényezők, melyeket mi is figyelembe veszünk, ha felmerül a szüneteltetés gondolata!

Olvass tovább >>

7 tipp a tökéletes Call to Actionhöz

7 tipp a tökéletes Call to Actionhöz

2018.12.21.

Olvasd végig a bejegyzést, és kapsz 1 millió forintot!
Bárcsak igaz lenne! Valószínűleg nem csak egyszer olvasnád el. Viszont tökéletes példa arra, hogyan kell motiválni az embereket. Blogbejegyzésünkben bemutatunk 7 tippet, amik segítségével egyszerű, mégis hatásos Call to Actionökkel (a továbbiakban CTA) erősítheted Google Ads-kampányaidat.

Olvass tovább >>

A Google mindent (is) tud

A Google mindent (is) tud

2018.12.19.

Folyton e-mailezel, kedvenc influencered YouTube-csatornáján lógsz, és rendszeresen használod a Google Mapset is? Akkor te mindent megteszel annak érdekében, hogy a keresőóriás adatokat gyűjthessen és tárolhasson rólad a böngészőkben, valamint a különböző mobil operációs rendszereken keresztül.

Olvass tovább >>

Írjuk meg a legjobb Google Ads-hirdetéseket!

Írjuk meg a legjobb Google Ads-hirdetéseket!

2018.12.11.

A keresési kampányok segítségével szöveges hirdetéseket jeleníthetünk meg a kulcsszavainkra kereső felhasználóknak. Rendkívül fontos, hogy hirdetéseink egyediek, figyelemfelkeltőek és átkattintásra ösztönzőek legyenek, mert a cél az, hogy az érdeklődőket a weboldalunkra irányítsák, ahonnan vásárlóként távozhatnak.

Olvass tovább >>

A Google Ads dinamikus remarketing beállítása az UNAS webáruházakban

A Google Ads dinamikus remarketing beállítása az UNAS webáruházakban

2018.11.20.

A remarketing kampányok célja, hogy marketingüzeneteiddel elérd azokat a látogatókat, akik már jártak a weboldaladon, és vásárlót konvertálj belőlük. A közvetlen értékesítésen túl a brandépítés szempontjából is kiemelkedő fontosságú ez az eszköz.
A remarketing „továbbfejlesztett” változata a dinamikus remarketing, melynek segítségével a hirdetők (elsősorban webáruházak vagy több szolgáltatást kínáló vállalkozások) dinamikus módon mutathatják meg azon konkrét termékeiket, szolgáltatásaikat az érdeklődőknek, melyeket előzőleg már megtekintettek.

Olvass tovább >>

A Google Ads és az Analytics méréseinek különbségei II.
Az attribúció, avagy ki(k)nek, mi(k)nek köszönhetjük a konverziónkat

A Google Ads és az Analytics méréseinek különbségei II. <br> Az attribúció, avagy ki(k)nek, mi(k)nek köszönhetjük a konverziónkat

2018.11.14.

A kevés forgalmi forrás és rövid konverziós útvonal, valamint gyors vásárlás esetén, kellően hosszú időszakot vizsgálva Google Analyticsben és Adsben, a bevételi adatok között nem lesz nagy különbség – ezt az előző cikkünkben bővebben kifejtettük. De adott egy tényező, ami az összes eddig ismertetett elem működését alapjaiban befolyásolja: ez az attribúció (hozzárendelés). Az attribúciós modell megmutatja, hogy az egyes online interakciók milyen mértékben járultak hozzá egy esemény bekövetkezéséhez. Blogbejegyzésünkben ez az esemény egy webáruházi vásárlás lesz.

Olvass tovább >>

Előzetes ROI számítás a Google Ads kampányokban, avagy tapogatózás a sötétben

Előzetes ROI számítás a Google Ads kampányokban, avagy tapogatózás a sötétben

2018.10.02.

Minden cég életében rendkívül fontos a megtérülés. Azért, hogy tudatában legyél, jövedelmező módon reklámozol-e az egyes hirdetési rendszereken, a ROI számítást kell alkalmaznod. Cikkünkből megtudhatod, hogyan kalkulálhatsz a rendelkezésedre álló adatokból, illetve azt is, hogy miért nem végzünk előzetes becsléseket potenciális és meglévő ügyfeleinknek.

Olvass tovább >>

A pontos egyezés régen és ma

A pontos egyezés régen és ma

2018.09.19.

A Google Adsben keresési hirdetések esetén alapvetően a kulcsszavakkal célzunk – egyéni preferenciák szerint különböző egyezési típusokat is beállíthatunk. Utóbbiak azért fontosak, mert segítségükkel bővíthetjük és szűkíthetjük keresési kifejezéseink körét, amikre szeretnénk, hogy hirdetéseink megjelenjenek - természetesen az üzleti célokat és a szegmenst, sőt a célcsoportunkat is figyelembe véve.

Olvass tovább >>

Viszlát AdWords, üdv Google Ads!

Viszlát AdWords, üdv Google Ads!

2018.08.01.

A Google szolgáltatása, az AdWords közel két évtizedes múltra tekint vissza. Rendeltetése azóta is töretlenül a felhasználók hirdetéseinek minél pontosabb célzása és promotálása a Google kereső felületén, más szolgáltatásokban (pl. Gmail, Maps), valamint egyéb internetes oldalakon (pl. hírközlő és publikációs szájtok).

Olvass tovább >>

Ügynökségi Napon a Groundon

2014.05.22.

Mostanában azon kaptuk magunkat, hogy lassan visszajáró vendégek vagyunk a Groundon. Ez nem is csoda, mert a Google hazai központja mindig jó hangulatú, kötetlen szakmai találkozók helyszíne. A napi hajtásban pedig mindig jól jön a friss energia, a szakmai inspiráció. Múlt héten a Google Ügynökségi Napjára, a CEE Agency Day-re, azaz a közép-kelet-európai Google partnerügynökségek éves konferenciája kaptunk meghívást.

Olvass tovább >>

Vissza az oldal tetejére