A Google és mi Blog nem csak rólunk, csak nektek

Remarketing – mindenki csinálja

Akár szolgáltatást kínáló weboldalad van, akár termékeket értékesítesz egy webshopban, számolnod kell azzal, hogy a látogatóid kapcsolatfelvétel nélkül távoznak a honlapodról. Ennek számos oka lehet, azonban ilyenkor sincs minden veszve. Ahelyett, hogy a havi kimutatások felett búslakodnál, vagy az elúszott pénzedet kergetnéd, a remarketinget is választhatod. Tudd meg, hogy mik az előnyei, és hogyan aknázhatod ki a benne rejlő lehetőségeket!

Google Ads remarketing

Hirdetések hirdetések hátán

Többek között a Google Ads, a Facebook és az Instagram is lehetőséget biztosít különböző remarketing kampányok létrehozására, a felhasználók kereséseihez kapcsolódó hirdetések megjelenítésére. Szegmentált remarketing listák segítségével könnyebben visszacsalogathatod az érdeklődőket, és egyszerűbben meggyőzheted őket a kapcsolatfelvételről vagy vásárlásról.

Akiket érdemes felvenned a remarketing listádra

  • fizetett hirdetésekből vagy organikus találatokból érkezők

  • weboldal látogatók, akik hosszabb időt töltöttek a honlapodon

  • akik majdnem konvertáltak, alias kosárelhagyók

  • hírlevélre vagy e-mail listára feliratkozók, stb.

4 remarketing tipp

4 tipp, mielőtt belevágnál

A remarketing lista hosszát igazítsd szolgáltatásodhoz és/vagy termékeidhez! Nyilván több időd van meggyőzni a felhasználókat a lakásvásárlásról, mint a szezonális termékeket illetően (karácsonyi ajándékok). Azért ne ess át a ló túloldalára sem: a hosszú időn át futatott hirdetések unalmassá válnak, és minél többször látják az érdeklődők, annál nagyobb valószínűséggel siklanak át felettük!

Ne félj a szolgáltatásaidhoz és termékeidhez kapcsolódó képeket, figyelemfelkeltő szövegeket használni a hirdetésekben, főleg ha a kosárelhagyókhoz szólnál! Nagyobb kedvvel kattintanak majd az „á, ezt már láttam valahol” hirdetésekre, térnek vissza weboldaladra, és hagyják nálad a pénzüket. Minél erősebb a szimpátia, annál valószínűbb, hogy konvertálnak.

Jó, ha jó áron van, de még jobb, ha ingyen. A remarketingben bevett szokás az ajándékozás. Melyik vásárló ne szeretne kedvező ajánlatokat kapni? Díjmentes házhoz szállítás, vásárlás utáni azonnali kedvezmények, kiterjesztett garancia, költségmentes helyszíni felmérés, stb. Ezek mind olyan hívó- és húzószavak, amikre a felhasználók könnyen elcsábulnak, ergo nő a vásárlás esélye is.

Legyen szó egyszeri akcióról vagy időről időre megjelenő hirdetésekről, a termékeid iránt érdeklődőket nem szabad elfelejtened. Emlékeztesd őket arra, hogy bár az adott etapban nem vásároltak, erre később is lehetőségük nyílik. Hasznos tipp: vedd fel őket a remarketing listádra, ajánlj további kedvezményes szolgáltatásokat vagy termékeket!

Minden oldal más, így tökéletes módszer nem létezik a remarketingre. Naprakész információk birtokában azonban sokat tehetsz weboldalad, webshopod népszerűsítéséért. Ha segítségre van szükséged az induláshoz, vagy már meglévő hirdetéseidet szednéd ráncba, keresőmarketing ügynökségünkhöz bátran fordulhatsz.

Vissza az oldal tetejére