A Facebook igazi ereje A hatékony kommunikáció

A Facebook-posztokon túl – úton az eredményes promóció felé

A Facebookot saját mérései alapján havonta több mint 2 milliárd ember használja – Magyarország közel 6 millió regisztrált taggal képviselteti magát a közösségi oldalon. Köztük vannak az Ön potenciális megrendelői is!

Jó úton jár, ha bejegyzései révén valódi kommunikációt alakított ki ügyfeleivel, márkáját ismertté tette körükben, de ez önmagában nem elég ahhoz, hogy vállalkozása profitábilis legyen a Facebookon! Fontos, hogy hirdetéseket is kapcsoljon céges profiljához, az Ön által megszabott költségkerettel, a célközönség meghatározásával (felhasználók neme, demográfiai adatok, elérhetőség, aktivitás). A brandépítés és bejegyzés-megosztás a sikeres üzleti jelenlét előszobája, de a végső cél mégis az értékesítés.

A Facebook-hirdetések legfőbb előnyei:

  • Rugalmasan alakíthatók, tervezhető díjakat vonnak maguk után;
  • az előre meghatározott felhasználókhoz jutnak el;
  • a célközönség könnyen emészthető formában találkozik velük;
  • formátumukat üzleti céljaihoz illesztheti (pl. galéria, kollekció, Messenger);
  • hálózati sebességtől és eszközöktől függetlenül is megjelennek.

Hirdetéstípusok

  • Lájkgyűjtő: széleskörűen alkalmazható hirdetési forma, mellyel a felhasználókat közvetlenül céges Facebook-profiljára terelheti. Minél több lájkot szerez, annál több emberhez juthat el.
  • Forgalomgeneráló: weboldalra, vagy mobilos alkalmazásra mutató promóció, amely hasznos információkat tartalmaz, és felkelti az érdeklődést szolgáltatásai, termékei iránt.
  • Érdeklődő keresés: növelheti a céges hírlevélre feliratkozók számát, használható információkat szerezhet ügyfeleiről (pl. e-mail cím, telefonszám, érdeklődési kör).
  • Katalógus/dinamikus remarketing: webáruházak számára célravezető hirdetéstípus, mely az érdeklődési kör és a böngészési szokások alapján ajánl válogatott termékeket.
  • Remarketing: könnyedén elérheti weboldalán járt látogatóit, a vásárlási fázis előtt álló érdeklődőket ezekkel a hirdetésekkel. Emlékeztetheti őket vásárlási szándékukra.
  • Videó: célja a forgalomnövelés, vagy maga a reklám. A videó végén elhelyezett linkkel webshopjába irányíthatja potenciális vásárlóit, képet kaphat érdeklődésük mértékéről (megtekintés időtartama, átkattintási arány, stb.).
  • Esemény: rendeltetése a visszajelzés-figyelés. Nyomon követheti, hányan érdeklődtek céges rendezvénye iránt, hányan jelezték részvételi szándékukat, valamint hogy ténylegesen hányan jelentek meg a helyszínen.
  • Alkalmazás-telepítésekre felhívó: rámutathat a saját fejlesztésű applikáció előnyeire (könnyű kezelhetőség, egyszerű vásárlás, kuponok, stb.), és annak telepítésére ösztönözhet.
  • Márkaismertség növelő: szerepe nem a direkt értékesítés, csupán a jelenlét megerősítése, a köztudatba való beépülés, mellyel egyúttal mérhető a hirdetés népszerűsége (megtekintők száma és időtartama, reakciók) is.

Megfelelően felépített hirdetési kampányokkal Ön is kihasználhatja a Facebook nyújtotta előnyöket.
Ismerje meg komplex szolgáltatásainkat erre vonatkozóan, és kérje díjmentes ajánlatunkat!

Kérje ingyenes ajánlatunkat!

Vissza az oldal tetejére