A Facebook igazi ereje A hatékony kommunikáció

Hatékony Facebook-kommunikáció

Sokan elkövetik azt a hibát, hogy miután létrehoztak egy Facebook-oldalt vállalkozásuk számára, elégedetten hátradőlnek, és azonnali visszacsatolást, illetve növekedést várnak a lájkok számában, konverzióban. Ahhoz azonban, hogy egy közösségi oldal valódi sikereket hozzon, átfogó stratégiára, alaposan átgondolt tervre, de mindenekelőtt profin kézben tartott hírfolyamra, releváns bejegyzésekre és hirdetésekre van szükség.

A fentiek hiányában az Ön Facebook-oldala éppen olyan, mint egy sportautó motor nélkül!

A jó Facebook-kommunikáció néhány egyszerű alappillérre épül:

  • Közösségi oldalának illeszkednie kell cége marketing-terveihez! Fontos, hogy legyen egy határozott, előre definiált elképzelése, hogy pontosan mit szeretne elérni Facebook-oldalával, milyen célra használná azt. Új terméket vagy szolgáltatást kíván bevezetni a piacra, a márkaismertséget növelné? Cége arculatát erősítené a közösségi oldalon? Amennyiben ezekre a kérdésekre tudja a választ, jó úton jár, és máris többet tett oldala sikerességéért, mint a Facebookon jelen lévő vállalkozások zöme!
  • Tudnia kell, kikhez szeretne szólni! A pontosan meghatározott célcsoport fél siker. A Facebook nyüzsgésében rosszul pozicionált poszt és hirdetés csupán pusztába kiáltott szó. Az igazán jól működő oldalak elképesztően mély ismeretekkel rendelkeznek meglévő és potenciális ügyfeleiket illetően, így kizárólag olyan tartalmakat kínálnak, melyekre követőik garantáltan reflektálnak. Tévedés, hogy a közösségi oldalon tömegekhez kell szólni. Azokat kell elérnie, akiknél biztosan nem talál süket fülekre!
  • A minőségi tartalom kulcsfontosságú! Ön rákattint egy olyan bejegyzésre, ami hemzseg a helyesírási hibáktól, témája érdektelen, a kép pixeles, és tucatszor látta már? Valószínűleg nem, és ezt követőitől sem várhatja el. Kizárólag egyedi, a célcsoport számára releváns, jól megírt és igényesen megszerkesztett tartalommal van esélye a poszt-dömpingben. Egy átlagos felhasználó pár másodpercet tölt el egy-egy bejegyzésnél. Ennyi ideje van meggyőzni!
  • A valódi kommunikáció kétoldalú! A közösségi térben az emberek azokat a céges oldalakat részesítik előnyben, ahol lehetőségük van kérdezni, informálódni az adott termékekről, szolgáltatásokról. A párbeszéd növeli a bizalmat, emellett közvetlen kapcsolatot teremt ügyfelei és Ön között. Látogatói szívesebben térnek vissza oldalára, és nagyobb arányban kattintanak hirdetéseire, ha azt tapasztalják, hogy teljes jogú partnerként kezeli őket. A jó céges oldal nemcsak reklámfelület, hanem igazi közösségi tér is!

Kollégáink az aktuális trendekkel és a közösségi platform által támasztott követelményekkel összhangban kezelik a céges Facebook-oldalakat. Hozzáértésük révén az optimális célcsoport meghatározása, az érdekes és tartalmas posztok elkészítése, valamint a megfelelő kommunikációs stratégia kialakítása könnyedén kivitelezhető! Ha Ön is szeretné megtalálni a közös hangot leendő vevőivel, ügyfeleivel, bízza ránk üzleti profilja menedzselését!

Kérje ingyenes árajánlatunkat!

Vissza az oldal tetejére