Nem az a kérdés, hogy a krízisnek vége lesz-e, hanem, hogy ki áll talpra és ki nem...

Google Ads - keresőmarketing enciklopédia

Automatikus fizetés

Az AdWords egyik fizetési beállítása az automatikus (utólagos) fizetés. Ennek előnye, hogy a fiók kezelőjének, azaz a mi AdWords szakemberünknek nem kell attól tartania, hogy a hirdetések megjelenítése leáll, mert kevés a fedezeti összeg. Ez a funkció úgy működik, hogy a fiók tulajdonosa, tehát Ön megadja a számlázási adatait, a rendszer pedig elkezdi összegyűjteni hirdetési költségeit, majd bizonyos küszöbhatárok elérésekor automatikusan megterheli azt az eszközt, amit elsődleges fizetési módként adott meg (bankkártya vagy hitelkártya). 

Az aktuális terhelés mindig a legutolsó automatikus levonás után 30 nappal, vagy egy meghatározott küszöbérték elérése után történik meg. Az első számlázási küszöb 10 ezer ft, az azt követőek pedig: 40 ezer ft, 60 ezer ft, 100 ezer ft. A küszöbérték mindig akkor ugrik a következőre, ha egy 30 napos ciklus alatt a kampány költsége túllépi az aktuális küszöböt.

vissza

Vissza az oldal tetejére