Mert a szavaknak hatalma van

Szövegírás

Gondolkodjon vásárlóként!

Mielőtt pénzt adna ki, Ön is biztosan alaposan meggondolja, melyik terméket válassza, kitől vásároljon. Információt gyűjt, keresgél, utánajár. Egy nagyobb összegű vásárlást napokon, sőt néha heteken át tartó kutatás is megelőzhet. Már a vásárlásnak ebben a korai szakaszában új vevőket szerezhet.

Cégvezetőként tudja, hogy az Ön terméke vagy szolgáltatása a legjobb választás. Leendő vásárlói azonban nem feltétlenül rendelkeznek az Önéhez hasonló szaktudással. Pedig szeretnének, higgye el! Meg akarnak győződni arról, hogy felelősségteljes döntést hoznak, mielőtt a pénztárcájukhoz nyúlnak.

A tartalommarketing segít, hogy a vásárlók is belássák, csakis Önt érdemes választani. A marketing új válfajával egyszerre több területen érhet el eredményeket.

  • Ismertebbé teheti cégét.
  • Javíthat márkája megítélésén.
  • Új értékesítési csatornákat építhet ki.
  • Gyarapíthatja elkötelezett vásárlóinak táborát.
  • Tartósan és hosszú távon növelheti bevételeit.

A stabil vevőkör állandó bevételt jelent

A tartalommarketing lényege, hogy a gyakran tolakodó reklámok helyett számukra hasznos tartalmakon keresztül jutunk el a vevőkhöz. A siker alapja olyan, érdeklődésre számot tartó, a cég profiljához kapcsolódó tartalmak előállítása, amelyek megoldást jelentenek a potenciális vevők gondjaira, vagy szórakoztatják őket. A tartalom fogyasztói, az Ön lehetséges vásárlói ezáltal közelebb kerülnek cégéhez, és vásárláskor is termékeit, szolgáltatásait választják.

Noha elsőre egyszerűnek tűnik, a hatékony tartalommarketing komoly felkészültséget kíván. A tartalom elkészítése önálló szakma. Írni mindenki tud, de közérthetően, a célcsoport igényeit szem előtt tartva ez már sokkal nehezebb. Ráadásul ez egy időigényes feladat, amire a napi munka mellett lehetetlen órákat szánni. És ezeket a tartalmakat még el is kell juttatni a célcsoporthoz.

Nem fogjuk azzal hitegetni, hogy a tartalommarketing azonnali eredményeket hoz. A bizalom kiépítése nem gyors folyamat, azonban olyan törzsvásárlókat eredményez, akik nemcsak saját pénzüket költik el Önnél, hanem ismerőseiknek is bátran fogják ajánlani termékeit, illetve szolgáltatásait. Olyan vásárlói bázist alakíthat ki, amely folyamatosan hasznot hajt cégének.

Szeretné, hogy úgy hivatkozzanak Önre, mint "a Szakértőre"?

A megbízhatóság kulcsfontosságú a vásárlók számára. A közösségi médián, egy szakmai blogon vagy rendszeresen kiküldött hírleveleken keresztül bizalmi kapcsolatot építhet ki meglévő és potenciális ügyfeleivel. A legjobb módszer erre az, ha érdekes, szórakoztató és szakmailag is pontos tartalommal, cikkekkel, tanácsokkal, leírásokkal, kézikönyvekkel látja el őket.

A hozzáértésről tanúbizonyságot tévő online tartalmak – amellett, hogy növelik cége iránti elkötelezettséget – a márkaépítés és az ismertség növelésének legjobb eszközei. Amennyiben hasznos tanácsokat ad saját szakterületére vonatkozóan, a látogatók összekapcsolják cégét a problémamegoldással. Ezek után már nem is kérdéses, kihez fognak fordulni, ha az Önéhez hasonló termékre vagy szolgáltatásra lesz szükségük.

Hogyan tesszük cégét a vásárlók kedvencévé és ezáltal sikeresebbé?

A tartalommarketing hatékony módszer új vásárlók elérésére és a régiek megtartására, de csak akkor, ha megfelelően végzik. A jó tartalom a marketingtevékenység alapja, de a sikernek számos egyéb összetevője is van. Mi elvégzünk mindent, amire szüksége lehet az eredményes tartalommarketinghez.

  • Komplex stratégiát dolgozunk ki az előre meghatározott célok alapján.
  • Megkeressük a célcsoportja szempontjából leghatékonyabb csatornákat.
  • A potenciális ügyfelek érdeklődési körének megfelelő témaötletekkel állunk elő.
  • Felkészült és tapasztalt szövegírók, illetve grafikusok dolgoznak minőségi, egyedi tartalmain.
  • Ütemezzük a tartalmak élesítését, a hírlevelek kiküldését.
  • Folyamatosan elemezzük a kapott eredményeket, és ezek alapján tökéletesítjük tartalommarketingjét.

Cége megítélésének szempontjából a tartalommarketing legalább olyan fontos, mint a közösségi média marketing (érdemes is a kettőt együtt alkalmazni). Éppen ezért a tartalmak megjelenése előtt mindenesetben egyeztetünk Önnel. Rendszeresen tájékoztatjuk az elért eredményekről, illetve a kampány állásáról, valamint javaslatokat teszünk a fejlesztésekre.

Most még megelőzheti versenytársait

Az új marketingszemlélet kiváló lehetőséget kínál azoknak, akik képesek felismerni a megváltozott körülményekhez igazodó megoldásokat. Mi már köztük vagyunk, segítségünkkel pedig Ön már azelőtt léphet, hogy konkurensei felfedeznék a tartalommarketingben rejlő lehetőségeket.

Ha nem szeretne lemaradni, felkészült munkatársaink készen állnak, hogy elindítsák cégét a siker felé vezető úton. Kérje cégére szabott ajánlatunkat, és kerüljön lépéselőnybe!

SZÖVEGÍRÁS AJÁNLATKÉRÉS

Kérje ajánlatunkat, 1 perc, és nem kerül semmibe!

Vissza az oldal tetejére