Szöveges hirdetés
A szöveges hirdetések az Ön által népszerűsíteni kívánt termék, szolgáltatás, vagy ajánlat leírását tartalmazzák, és a weboldalára linkelnek. A jó hirdetésszöveg magas átkattintási arányt (CTR) ér el oly módon, hogy tartalma maximális összhangban van a célzott kulcsszavakkal. Így a hirdetésre kattintva a látogató pontosan azt kapja az oldalon, amit a hirdetés alapján várt.
Mit érdemes megjeleníteni a hirdetés szövegében?
- a cégére jellemző versenyelőnyöket
- a kínált termék vagy szolgáltatás sajátosságait és árát
- promóciós ajánlatot
- cselekvésre való felhívást
A szöveges hirdetéseket bizonyos előírások kötik: a címsoroknak és a leírásnak is meg kell felelnie a megadott karakterkorlátoknak. Érdemes több hirdetésváltozatot készíteni, hogy tesztelhető legyen, melyik üzenet teljesít jobban, melyik hoz magasabb átkattintási és konverziós arányt.
vissza