Változik a világ, változik a Google, és változunk mi is. Az elmúlt időszakban számos ügyfelünk jelezte, hogy számukra egy új konstrukció kidolgozása lenne aktuális, mivel hatalmas termékpalettával rendelkező webshopot üzemeltetnek, ahol a sikerdíjas megoldás kevésbé hatékony és gazdaságos. Ennek megfelelően a jövőben kétféle szolgáltatást nyújtunk a SEO-n belül: az általunk a magyar piacra bevezetett sikerdíjas mellett havidíjas optimalizálást is vállalunk. Blogbejegyzésünkből kiderül, mikor célszerű és kiknek éri meg a legújabb termékünk, azaz a fix díjas SEO mellett dönteni.
Globális szemlélet, rugalmas hozzáállás
Havidíjas szolgáltatásunk egy nem konvencionális, komplex, az egész webshopra kiterjedő SEO-technikát alkalmaz, mely akkor javasolt, ha nem csupán pár tíz terméket szeretnénk felfuttatni. Egy több ezer/tízezer cikket forgalmazó online áruház esetében ugyanis ezt a mennyiséget már nem lehet kulcsszavakkal lefedni. Ha a szolgáltatás hatékonyságát és mindenekelőtt a gazdaságosságát vesszük górcső alá, akkor 30-40 kulcsszó alatt a sikerdíjas, felette viszont kizárólag a fixdíjas konstrukció javasolt. A havidíjas SEO-val nem csupán néhány preferált kifejezésre optimalizáljuk a webáruházat, hanem számos kulcsszóvariánsra, vagy akár meghatározott márkák adott típusaira. A fix díjas keresőoptimalizálás előnye továbbá, hogy lehetőség van változó termékpaletták futtatására, időszakosan más és más kifejezések, terméktípusok kiemelésével. Ez utóbbi megfelelő kivitelezéséhez természetesen időben meg kell kapnunk az érintett terméklistát.
Az elmúlt pár év alatt a Google indexelési mechanizmusa teljesen átalakult, ergo nem pusztán céloldalakra, kiragadott kritériumokra fókuszál. Jelenleg már a teljes oldalt organikus egészként feltérképezve, folyamatos tanulásra képes mesterséges intelligencia által értelmezve értékeli webshopunkat, weblapunkat. Ha mindez nem lenne elég, ezzel párhuzamosan a látogatói szokások is megváltoztak: a felhasználók számos különböző és összetett kifejezést használnak, olykor pedig egy adott márka adott típusára, vagy egy meghatározott színre keresnek. Mindez azonban remekül lekövethető új szolgáltatásunk, azaz a havidíjas keresőoptimalizálás segítségével, ahol tematikus, vagy az aktuális céloknak megfelelő kifejezések tömegével vághatunk neki a versenynek. Kiemelnénk továbbá, hogy a havidíjas keresőoptimalizálás a döntési folyamat utolsó fázisában is utol tudja érni a felhasználókat, akik már pontosan tudják, hogy melyik márkát és melyik típust akarják megvásárolni.
Kötöttségek nélkül
Tapasztalataink szerint számos webshoptulajdonos számára prioritás, hogy hosszú távú elköteleződés nélkül szerződhessen keresőoptimalizálásra. Ez is egy olyan szempont, ami a fix, havidíjas SEO mellett szól, hiszen ez a szolgáltatásunk már 3 hónapos konstrukciótól elérhető. Természetesen hosszabb távú együttműködésre is van lehetőség, hiszen 6, 9 vagy akár 12 hónapos, kedvezményes csomagajánlataink is vannak.
Reméljük, hogy sikerült vázolnunk, hogy havidíjas szolgáltatásunk kinek és mikor lesz a leghatékonyabb segítség, hogy sikerre vigye vállalkozását. Amennyiben bizonytalan vagy, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot, készséggel válaszolunk minden felmerülő kérdésedre.