Nem az a kérdés, hogy a krízisnek vége lesz-e, hanem, hogy ki áll talpra és ki nem...

Google Ads - keresőmarketing enciklopédia

AdWords hirdetés pozíciója (rangsor)

A keresési hirdetések a rendszer által meghatározott sorrendben jelennek meg a természetes találati lista tetején, vagy alján. A hirdetéspozíció jelzi a hirdetésmegjelenítés sorrendjét, azaz, hogy hányadik helyen jelenik meg az adott hirdetés.


Egy-egy keresési oldalon összesen 7 pozíció található: természetesen a célunk az, hogy az általunk kezelt hirdetések pozíciója minél előnyösebb legyen, hiszen ezek a hirdetések tudják igazán felhívni magukra a látogatók figyelmét. Tapasztalataink alapján a legtöbb esetben az első négy hirdetési pozíció hozza a legjobb eredményt, ennek ellenére az alacsonyabb pozícióban lévők is teljesíthetnek jól/jobban.

Mi alapján alakul ki az egyes hirdetések pozíciója?


Hogyan tudja a hirdetés pozícióját növelni egy AdWords szakértő?

vissza

Vissza az oldal tetejére