KERÜLJÖN AZ ÉLMEZŐNYBE, a győztes mindent visz!

Keresőoptimalizálás dobogó

Keresőoptimalizálás

Mi a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás (más néven SEO, azaz Search Engine Optimization) célja, hogy az optimalizált weboldal az ügyfélszerzés szempontjából fontos kulcsszavakra minél előrébb jelenjen meg a Google találati listáján.

Vagyis ez egy olyan, rendkívül hatékony eszköz, mellyel eléri és honlapjára irányítja ügyfeleit, vásárlóit.

Valóban annyira fontos, hogy ki van elöl a Google találati listán?

A legfontosabb! Amelyik oldal nem található a keresőben, az olyan, mintha nem is létezne. A találati listák első helyezettjei viszont behozhatatlan előnyre tesznek szert konkurenseikkel szemben.

A Google a jó minőségű találatainak köszönhetően már megjelenésekor lesöpörte versenytársait, így pár év alatt egyeduralkodóvá vált a keresők között. Jelenleg a világon indított összes keresés 85%-át a Google szolgálja ki. Felhasználói napi több milliárd keresést végeznek, és találják meg az őket érdeklő terméket, szolgáltatást és információt.

Egy kis SEO történelem...

A keresőmarketing történelme a Google előretörésével egyidős. A vállalkozások már a kezdetekkor felismerték, hogy komoly hasznuk származhat abból, ha a találati lista élére kerülnek, hiszen kereső hirdetéseik, vagy helyezéseik segítségével – minden más hirdetési formától eltérően – kizárólag az ő termékük, szolgáltatásuk iránt érdeklődőket célozhatják meg. Ezen felismerés hatására egyre több cég kezdett hirdetni, a hirdetések pedig ezzel arányosan váltak drágábbá és drágábbá. Így született meg a keresőhirdetések olcsóbb alternatívája, a keresőoptimalizálás, melynek segítségével a hirdetések helyett, a természetes találatok között jelenik meg a népszerűsíteni kívánt weboldal. A keresőhirdetések ára azóta is dinamikusan emelkedik, a SEO viszont ehhez képest kifejezetten olcsó árszintet képvisel. (Sőt, eláruljuk, hogy cégünknél a keresőoptimalizálás ingyen vehető igénybe egészen a kulcsszavak eredményessé válásáig!)

A Google keresőre történő optimalizálás tehát egyfajta kényszer hatására indult, ám gyorsan kiderült, hogy a feltételezettnél sokkal jobban teljesít. A Google felhasználói ugyanis a jó minőségű természetes találatokban jobban megbíznak, és gyakrabban kattintanak rájuk, mint a hirdetésekre.

Mit nyer egy keresőoptimalizált weblappal?

Ön is könnyen elérheti leendő vevőit, ha a legfontosabb kulcsszavakra optimalizálva van a weboldala, ellenkező esetben viszont ne is reménykedjen, nem fogják megtalálni! Vásárlás előtt ma már szinte mindenki az internetet böngészve keres a legjobb ajánlatok között.

Pontosabban: az első 10-20 találat között! Ha a vállalkozása nincs az első húszban, az olyan, mintha bujkálna a vevők elől. Így azok a versenytársai fölözik le majd a hasznot, akiket az első pár helyen dob ki a kereső.

Hogyan alakul ki a találati lista sorrendje?

A Google célja az, hogy a felhasználók számára értékes tartalmakat sorolja előre. A különböző keresési lekérdezésekre adott találatok sorrendjét az úgynevezett Google algoritmus dönti el, mely több mint 200 tényező alapján határozza meg a végső rangsort. Ezek között szerepel a weboldal tartalma, felépítése, a rá mutató hivatkozások (linkprofil), de számos más tényező is.

A keresőoptimalizálás hatékonyságát látva, sok agresszív optimalizálási stratégia is született, melyek révén sokan trükkökkel, csalással próbálták befolyásolni honlapjuk helyezését. Ezeket hívjuk összefoglaló néven „black hat” SEO-nak. A Google ezen illegális optimalizálási technikák visszaszorítása érdekében saját Webmesteri irányelveiben tette közzé az optimalizálás során megengedett módszereket, ezek megszegőit pedig a találati listán való hátrasorolással, vagy akár teljes kitiltással bünteti.

A Google rendszeresen, évi több száz alkalommal frissíti rangsorolási algoritmusát, emellett időszakos szűrők futtatásával bünteti a helytelenül optimalizált weboldalakat. Épp ezért, cégünk kizárólag a legális, a Google irányelveinek megfelelő optimalizálási technikákat alkalmazza.

Miért a Google ma a legjobb vevőszerző eszköz?

  • Költséghatékony: nincs még egy csatorna, melynek segítségével ilyen alacsony költséggel érheti el tényleges érdeklődők és vevők tömegét. Ráadásul cégünknél az optimalizálás ingyen van egészen addig, míg eredményt nem érünk el.
  • Rendkívül eredményes: keresőoptimalizálással megsokszorozhatja weboldala látogatottságát.
  • A valódi érdeklődőket éri el: weboldalát azok találják meg, akik rákeresnek a cége tevékenységét érintő kulcsszavakra, vagyis valóban nyitottak ajánlatára, és vásárolni is szeretnének.
  • Megbízható: a felhasználók megbízhatónak, hitelesnek tartják a természetes találatok között szereplő hivatkozásokat, ezért gyakran kattintanak rájuk.
  • Hosszútávú: a SEO befektetés, mivel helyezései az idő múlásával egyre stabilabbak lesznek.
  • Időt és energiát spórolhat meg: teljes körű és folyamatos optimalizálás esetén az egész munkafolyamatot szakértőinkre bízhatja.

Miért fontos a szakszerű optimalizálás?

A keresőmarketing az online csatornák legdinamikusabban fejlődő ága, mely évek óta egyre nagyobb részt hasít ki a reklámtortából. A keresőoptimalizálásra költséghatékonysága, hosszú távú eredményessége miatt óriási az igény. Nem csoda, hogy számtalan vállalkozás és szakértő kínálja ezt a szolgáltatást. Sajnos olyanok is, akik felelőtlenül gyors sikert ígérnek, és közben nem válogatnak a módszerekben. A nem megfelelő technikák alkalmazása miatt évről évre weboldalak milliói tűnnek el végérvényesen, emiatt vállalkozások tízezrei mennek csődbe. A bukás mögött pedig gyakran a gyors eredményeket ígérő, de valójában felkészületlen, vagy szándékosan illegális módszerekkel operáló garázscégek, önjelölt szakértők állnak, akik probléma esetén egyszerűen eltűnnek, nem veszik fel a telefont, vagy „mossák kezeiket”. Ügyfeleink jelentős része túl van néhány hasonló, korábban szerzett negatív tapasztalaton – talán Önnek is ismerős ez a helyzet.

SEO a piacvezetőtől

Ne kockáztasson! Válassza az ország legtapasztaltabb, legfelkészültebb SEO csapatát! Bízhat bennünk! Piacvezető pozíciónkat a keresőmarketingben 1600 sikeres SEO projekt támasztja alá. Számunkra a szakmai és emberi megbízhatóság alapelv. Cégünk alapfilozófiája, hogy a keresőoptimalizálás során kizárólag megbízható és engedélyezett módszereket alkalmazunk, mindvégig az értékes tartalomra és a felhasználói élményre koncentrálva. Sikerdíjas árképzéssel dolgozunk, vagyis ingyenes keresőoptimalizálást végzünk egészen addig, míg az általunk optimalizált kulcsszavak eredményessé nem válnak. 

Módszereink sikeresek és kiállták az idő próbáját: immár 8. éve tartjuk vezető pozíciónkat ezen a gyorsan változó piacon, és nagyon büszkék vagyunk rá, hogy az általunk optimalizált weblapok az algoritmusváltozásoktól függetlenül tartósan megtartják jó eredményeiket. Referenciáink naprakészek és nyilvánosak – helyettünk beszélnek. Eredményeinket az is bizonyítja, hogy számos vállalkozás a mi segítségünkkel vált komoly piaci tényezővé – örömmel tölt el minket, hogy a kezdetektől ott lehettünk mellettük.

KERESŐOPTIMALIZÁLÁS AJÁNLATKÉRÉS

Kérje ajánlatunkat, 1 perc, és nem kerül semmibe!

Vissza az oldal tetejére